Wat een onzekerheid!

Discussie in 'Miskraam' gestart door motheroftwo, 30 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. motheroftwo

18 dec 2015
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Heb een week geleden positief getest. Heb sindsdien eigenlijk klein beetjes bloedverlies. Heb zelf het gevoel dat het niet goed zit. Voel mijn baarmoeder niet groeien. Voel ook helemaal niks anders waarvan ik zou denken yep ik ben zwanger. Nu denk ik zelf dat ik een miskraam krijg maar wanneer komt zoiets op gang. Ik verlies steeds klein beetjes bij toilet bezoek. Ik kan pas volgende week naar de gyn voor een echo. Echt super onzeker dit..

2. 1203mama

1203mama Niet meer actief

Je bent nu 5 weken zwanger??
    Dan hoef je echt nog niet veel te voelen hoor.. ik had met 5 weken alleen pijnlijke borsten en flink bloedverlies. Baarmoeder voelde ik pas echt groeien met 9 a10 weken ofzoiets en toen voelde ik meer mijn banden. Ik zou nog niet de hoop opgeven.. de zwangerschap waar ik alle symptomen had ging het mis en waarvan ij dacht ik ben helemaal niet zwanger er zit niks gaat helemaal goed..
    Bij geen hevige krampen en veel bloedverlies zou ik me nog niet te druk maken..
    Probeer niet teveel te stressen hoe moeilijk het ook is.. heel veel succes

3. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ik ben inmiddels de 25 weken gepasseerd en heb nog geen banden pijn gehad. dus is niet zo gek dat jij dat ook nog niet voelt hoor.
    zoiezo hoef je niet veel te voelen.
    enige waar ik veel last van heb gehad op het begin is opgezette gevoel en na 6weken misselijkheid maja is voor iedereen anders, ik zou me niet teveel zorgen maken.

4. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Heb je nog getest sinds je bloedverlies ?

Je hoeft echt niks te voelen, daar zijn legio topics over.

Succes met wachten tot je echo !

5. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

7 jul 2015
    1.522
    1
    38
    Je baarmoeder zul je nog niet voelen in dit termijn,kwam bij mij pas later.
    Ook bij mijn miskraam had ik allerlei symptomen van een zwangerschap en nu ik 21 weken ben heb ik bijna nergens last van.
    Zolang het een klein beetje bloedverlies is,zou ik de hoop nog niet opgeven.
    Sterkte.

6. Maartje2013

Maartje2013 Actief lid

9 sep 2012
    122
    0
    0
    Ik voelde ook niks, nog steeds niet..

7. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Gezien je accountnaam ga ik ervan uit dat je al twee kinderen hebt. Ik weet niet of dit biologische kinderen zijn, maar zo ja, dan kun je ook met 5 weken al goed weten hoe het zwanger zijn voelt. En als je nu niets voelt hoeft het nog niets te zeggen, maar als je intuïtief het idee hebt dat het niet goed zit, is dat vaak wel een slecht voorteken. Bloedverlies kan altijd 2 kanten opgaan. Bij mij verschilde het echt per zwangerschap wanneer de miskraam echt doorzette. In 1 geval zelfs helemaal niet en ben ik met 10 weken gecurretteerd van een zwangerschap van 6,5 weken.

Het klinkt niet hoopgevend, maar ik hoop het beste voor je en dat het bloedverlies dus niets betekent!

sterkte!

8. Givenchy

Givenchy Bekend lid

28 jan 2016
    873
    0
    16
    Soms kan je angst ook in de weg zitten. Dan heb je niet veel aan intuïtie.
    Want door je angst voelt alles "fout" aan. Toch vaak weet je het heel zeker als het echt mis is.
    Alleen besef je dat niet, als je je angst laat leiden.

anyway vaag verhaal :D

9. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Dat klopt wel hoor, maar toch wist ik intuïtief met mijn 2 goede zwangerschappen dat het góed zat. Ondanks mijn voorgeschiedenis. Heel bijzonder hoe dat werkt!

10. Givenchy

Givenchy Bekend lid

28 jan 2016
    873
    0
    16

Heb precies hetzelfde. Ben nu ook "bang" dat het mis is.
    Maar dat is mijn angst. Intuïtief weet ik dat het waarschijnlijk nog goed zit.
    Ik zit mijzelf gewoon bang te denken.. snap je wat ik bedoel.
    Toen ik een miskraam kreeg, "wist" ik ook dat het foute boel was.

Deel Deze Pagina