Nu in de 7de week van de zwangerschap.. Gisteravond last van buikkrampen/pijn. Vanochtend nog een beetje. Nu ineens helder rood bloedverlies erbij... snik. Nu afwachten zegt VK. maar die voorspelt geen goeds.. Ik moet dus rekening houden met een miskraam. Ben zo verdrietig....
Veel sterkte. Zo'n onzekere tijd. Als je onzekerheid te groot word dan weer bellen en aandringen op een echo! Bij mij was toen te zien Dat het niet goed was.
Ik heb idd maar gebeld. morgen waarschijnlijk echo.. als het dan wel mis is dan weet ik het tenminste zeker..
Fijn dat je morgen er terecht kan. Mijn gyn zei dat ik met 6 weken wel wat kan zien. Bij mij was er bijna niks meer. Hij kon zien dat het kindje niet 6 weken was. Dus daardoor een miskraam. Ik hoop voor je dat je iets moois te zien krijgt.
Om 18.00 belde VK, ze waren druk morgen en ik mocht over een uurtje wel komen. Ik lag met shakende benen op de tafel en ze eerst had moeite om het juist in beeld te krijgen. Maar ineens verscheen daar mn vruchtzakje met jawel een kloppend hartje Mooie vruchtzak, met dooier en flikkerlichtje te zien. Volgens opmetingen 5 wkn zwanger maar dat klopt niet zei ze. tis sowieso 6 wkn want anders heb je geen kloppend hartje. Voor nu is het afwachten.. kan best goed gaan maar als ik meer bloedverlies krijg en meer buikpijn moet ik bellen. Ben heel blij voor nu. nog nooit zover gekomen. Nu duimen dat de krampen verminderen en geen bloedverlies meer hebben!! Geen garantie voor nu. maar ook nog geen echte miskraam...
Wat fijn dat je mooie beelden hebt gezien. Pfff. ... een opluchting. Komende weken blijven altijd spannend. Maar erg fijn dat je wat zag. Inclusief een kloppend hartje.