stoelgang

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door pim, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Kan iemand mij tips geven om mijn stoelgang te verbeteren?

    Ik eet 's morgen brinta, 's middags volkorenbrood en soms tussendoor nog wel eens een plak roggebrood. Vezels geznoeg zou ik denken!

    Ik durf niet te hard te proberen ivm de wondjes aan mijn baarmoedermond...........

    Pim
     
  2. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik pers elke ochtend sinasappeltjes uit (2) en eet 's-middags vaak nog 2 of 3 stuks fruit. Dat helpt wel goed bij mij. Je kunt ook gedroogde pruimen proberen, is gezond en helpt vaak ook heel goed. Succes!
     
  3. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik eet ook al 3 stuks fruit per dag, maar zal het van die sinaasappels eens proberen (ook wel lekker!).

    Pim
     
  4. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Kiwi's schijnen ook goed te zijn voor de stoelgang!
     
  5. Sas

    Sas Actief lid

    12 jun 2005
    106
    0
    0
    2 eetlepels havermout door je toetje elke dag en daarbij een glas water helpt ook prima (wel pas na 2 á 3 dagen).

    Lastig he? Heb er zelf ook regelmatig last van.

    Gr. Sas.
     
  6. milou

    milou Niet meer actief

    ik weet niet hoeveel koffie je normaal drinkt (niet goed voor de zwangerschap natuurlijk), maar bij mij werkt 1 kop als een tierelier. ik drink normaal niks, alleen 's ochtends in het weekend. binnen een half ren ik naar de wc...
     
  7. deborah

    deborah Actief lid

    2 dec 2005
    348
    0
    0
    een glas lauw water s'morgens helpt ook zeggen ze.

    ik heb er zelf ook erg veel last van, maar merk eigenlijk alleen dat veel drinken enigzins een beetje helpt.
     
  8. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik drink nu eigenlijk helemaal geen koffie meer. Maar misschien moet ik dat toch weer eens een keertje doen (lekker met veel warme melk .....mmmmmm!).

    Ik drink op mijn werk al bijna 2 liter rooibosthee per dag, dus ik krijg wel genoeg vocht binnen.

    Bedankt voor alle tips!

    Pim
     
  9. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland

Deel Deze Pagina