12-13 maanden sprong?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door shaantje, 16 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Dag dames,

Ik heb de indruk dat dl in een sprongetje zit. Niks, maar dan ook niks is nog goed ;). Net toen ik dacht dat we over gingen op 1 slaapje. (Speelde heel de voormiddag mooi en 's middags voor 2 uurtjes in bed). Dit lijkt nu als sneeuw voor de zon verdwenen! 's Morgens vroeger wakker dan anders (6.15u-6.30u) terwijl het enkele weken geleden gemakkelijk 8u was. Met niets meer in slaap te krijgen, dus haal ik er haar maar uit bed. Gaan we naar beneden en krijgt ze haar fles, maar heb dan de indruk dat ze eigenlijk helemaal nog niet goed wakker is, want meestal ligt ze een uurtje later al terug op bed ;). Slaapt ook héél onrustig (huilt meerdere malen in haar slaap, wordt dikwijls wakker enz.) en lijkt dus heel de dag door niet echt uitgeslapen. Kan super vrolijk zijn en dan ineens slaat haar humeur om en is ze een echt zeurpietje ;). Huilen, brullen, boos zijn, ... om helemaal niets! Erg hangerig, mag niet een paar stappen wegzetten of het is huilen! Wil elke seconde van de dag vermaakt worden en opgepakt worden. Eten is tegenwoordig een gevecht, wil gewoon niet meer deftig eten... Met het nodige geduld eet ze uiteindelijk wel haar portie op, maar is heel veel gehuil en gestribbel aan vooraf gegaan. Als ze iets niet mag dan is het onmiddellijk brullen, stampen op de grond, koppig zijn, ... De laatste dagen is ze meer boos, gefrustreerd, verdrietig dan iets anders. Terwijl ze daarvoor een echt zonnetje in huis was ;)!

Wie herkent dit? Misschien kunnen we er hier lekker over praten en elkaar erdoorheen praten en voor dat we het weten is hopelijk het sprongetje (zeg maar HELE SPRONG) alweer voorbij :D.

2. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Ik herken veel van wat je schrijft! Zoonlief is sinds een week tussen 5 en 5.30(!) wakker ipv tussen 6.30 en 7.00. Hij kan zichzelf tegenwoordig niet tot nauwelijks zelf meer vermaken en mekkert ook om het minste geringste. Weet niet of het een combi van sprong en/tandjes zijn maar hoop maat dat het snel voorbij is!;) haha

3. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    #3 shaantje, 16 okt 2014
    Laatst bewerkt: 16 okt 2014
    Ja hier zal het ook combinatie zijn met tandjes. Staat er zeker 1tje dat niet meer lang zal duren voor het er helemaal door is :).

Nu ook weer. Constant armpjes uitsteken en huilen als ik ze niet onmiddellijk oppak ;). Papa is thuis, maar nee hoor!! Helemaal niet goed genoeg, ocharme ml :(. Constant aan mijn lijf hangen, tja ;).

Vind het vooral erg vermoeiend, omdat ik alweer 21w zwanger ben en erge bi heb en dan heel de dag rondlopen met een dreumes van bijna 10kg is zwaar :).

4. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Dat staat mij ook nog te wachten, want ben net 4 weken zwanger haha:D
    En die van mij weegt nu al ruim 10kg! Haha

5. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Oh, gefeliciteerd :D! Misschien loopt het allemaal wel héél vlot, nooit te voorspellen ;)!

Deel Deze Pagina