Even kort mijn verhaal: Wij zitten nu in ronde 10 voor een wondertje en sinds een ronde of 6 heb ik echt heel veel last van buikpijn, ongeveer 2weken en per maand en heb ik erg heftige menstruatiepijnen (tot aan flauwvallen toe) en veel bloedverlies. Nu moet ik volgende week in het ziekenhuis zijn voor een inwendige echo, om te kijken of ik geen cyste, verkleving of vleesboompje heb. Morgen word er bloedgeprikt of mijn hormoonhuishouding wel in orde is. Alleen jammer dat mijn baas dit voor me heeft moeten regelen (ik werk bij een huisarts) mijn eigen huisarts vond namelijk dat ik die pijn nog maar even moest verdragen. Maar goed er gebeurd in elk geval iets... Als hier niet uitblijkt gaan we nog even op de natuurlijke weg verder, en anders gaan we in ronde 18 de MMM in. Vriendlief wil dit niet al na ronde 12, hij vindt dat nogal eng allemaal en ik kan me daar wel in vinden. Hoe groot mijn wens ook is. Hopelijk hoeft het allemaal niet zo ver te komen en is het gewoon snel raak!!
Dat is best heftig allemaal, ook dat je eigen huisarts je niet echt serieus neemt lijkt me niet prettig. Hoop dat de onderzoeken goed zullen gaan en jullie duidelijkheid krijgen. Sterkte samen
@ Mizzy: het is behoorlijk vervelend, ik probeer altijd in mijn achterhoofd te houden dat andere mensen het veel erger hebben. Maar soms heb je van die dagen dat je dat niet lukt en dan wil je alleen maar dat je wens in vervulling gaat!