Ik wil een nieuwe tattoo laten zetten, op mijn voet, ik weet wel al dat ik iets met vlinders wil, de rest moet ik nog uitdenken. Wie heeft er nog meer een tattoo op haarvoet, en wat voor een tattoo? Ik wil een beetje inspiratie op doen
Ik heb 1tje op mijn voet, begint bij de dikke teen, schuin over mijn voet en dan omhoog bij mijn enkel. Ik heb er 3 vrij simpele bloemetjes in veel sierlijke lijnen en 2 sterren. Ik zet hier liever geen foto neer, omdat ie speciaal voor mij ontworpen, er is er dus maar 1 van, en dat wil ik graag zo houden.
Ik wil ook graag een tattoo op mn voet! Heb nog geen voorbeeld omdat ik hem denk ik gewoon laat uit tekenen door mijn tattoeƫrder, maar ik wil een klimop, vanaf mijn voet omhoog naar mijn enkel met hibiscus bloemen en sierlijke takken.
jups ik heb er ook 1 met een vlinder in het midden verwerkt in een bloemenslinger. foto plaatsen lukt helaas niet
Ik heb een reptiel (ga niet zeggen welke ivm herkenning ) boven op me voet. Heb er dikke vette spijt van! Niet van de tatoeage zelf, wel van de gene die hem gezet heeft. Ben er wel blij mee maar zou nooit meer een tatoeage op me voet laten zetten.
Ik had me van te voren goed laten informeren of de tattooshop waar ik heen ging goed was enz. Nou allemaal goede ervaringen etc. niks negatiefs. Dus ik besloot daar mijn tatoeage te laten zetten die ik graag wou. Ik heb het geweten. De beste man heeft de naald veel te diep gezet, ik verging van de pijn en kreeg daarna een fikse ontsteking eraan. Ben nog op de huisartsenpost beland, medicijnen gekregen en mocht er niet meer op lopen. Heb dus een tijdje op krukken gelopen en man wat een pijn! Ik heb 4 tatoeages maar deze was toch echt rampzalig. Helaas is hij nu niet helemaal ingekleurd maar ik durf hem niet meer bij te laten werken. Ik ga dan ook nooit meer naar die shop toe! Dus ik zou wat ts betreft gewoon lekker doen hoor, dat zal haar denk ik niet zo snel gebeuren.
Maar je weet van te voren dat je voet sowieso dik wordt, omdat je bloed daar het vuilst is. Mijn tattoo man heeft uitgelegd dat ik wel 2 dagen omhoog moest zitten met mn voet, niet met slippers naar buiten ed. Nou heb ik niet 2 dagen fulltime omhoog gezeten maar wel steeds een uurtje als ik wat gedaan had.
Dit was niet gewoon dik worden hoor. Dit was gewoon een ernstige ontsteking. Ben ermee naar een andere tattooshop gegaan en die wisten niet wat ze zagen. En die zeiden dat degene die mij getatoeeerd had idd de naald te diep heeft gezet. Mijn voet was niet gewoon dik, het was alsof ik 2 voeten aan 1 been had.
Oh ik bedoelde het niet zo hoor chila, maar ik denk ik zeg het even, anders denkt ts straks als haar voet dik wordt gelijk oooooooooh shit dit is hetzelfde als van chila Maar wel balen, is het uiteindelijk wel mooi geworden? Mijn man heeft een paar stukken op zn arm waar de naald te diep ging, die stukken zijn ook helemaal dik. Heel zonde.
Geeft niet hoor, maar natuurlijk word je voet dik, dat is op elke plek wel. Ik denk ook niet dat het zo snel bij iemand anders zal gebeuren. Dit was gewoon een erge fout die niet had mogen gebeuren maar helaas. Hij is wel mooi geworden alleen mis ik wat stukken die niet ingekleurd zijn maar ik ben dus veel te bang om bij te laten werken. Ik heb hierna nog wel tatoeages laten zetten maar nooit meer op me voet haha. Dat is inderdaad ook zonde voor je man zijn tatoeage. Het staat er toch je hele leven op.
Kijk anders even in het topic Show je tattoo. Staan mooie plaatjes bij!ik heb op mm rechtervoet drie sterren, met stipjes eromheen. Die staat er volgens mij ook bij trouwens, in dat topic. Succes!