waarschijnlijk snel een versie

Discussie in 'De bevalling' gestart door Justy, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Hallo Allemaal,

ik ben net voor een groeiecho geweest en nu blijkt dat de baby in stuit ligt. ik dacht: ach het draait vast nog wel. Maar mijn verloskundige raadde toch aan om volgende week meteen een afspraak te maken voor een versie. Dit omdat ik iets verminderd vruchtwater blijk te hebben.

Ervaringen? Vind het dood eng allemaal en zit hier te janken omdat ik helemaal niet weet of ik wel een versie wil. Zie door de bomen t bos niet meer... Is een versie nou wel zo handig altijd of kan ik beter wachten of de baby toch vanzelf nog draait?

2. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ha!

Ik begrijp je gevoelens, bij mij kwamen ze er met 36 weken achter dat ie in een stuit lag! En ook meteen een versie gedaan
    Maar ik vind het een beetje raar dat je een versie krijgt met 32 weken ... De kans is dan nog best aanwezig dat de beeb zich draait.. Maar goed ik ben geen vk ..

De 1e versie viel reuze mee.. Ik kreeg eerst een half uur een ctg om te kijken hoe de baby het deed en daarna de versie het deed redelijk zeer maar als je goed op je adem haling let is het goed te doen ... Daarna lig je nog 30 min aan de ctg.. En moet je savonds nog een keer terug komen!
    Wel kan je buik goed beurs aanvoelen en de dag erna zou ik me rustig houden.

Toi toi toi

3. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Ja raar he? Miss heeft t te maken met t iets verminderd vruchtwater ofzo? Anders open ik even een topic over verminderd vruchtwater...

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hier lag de kleine met 30.0 met zn koppie naar beneden en met 30.3 met zn koppie omhoog. Had eerst een 3d echo en drie dagen erna een groeiecho en daar bleek dus op dat hij/zij weer eigenwijs omgedraaid was ( had het niet eens gemerkt hahaha0

Maar de VK zei tegen me: ze hebben tot week 34/35 ruimte genoeg om te draaien. En bij een 2e kindje mogen ze zelfs nog wat later draaien begreep ik. Maar goed of draaien bij jou dus nu al zin heeft? Je bent nog geen 33weken zwanger... Missch indd dat het te maken heeft met verminderd vruchtwater maar of de baby daar dus dan minder makkelijk in omdraait weet ik niet.Ik zou het nog eens goed aan je VK vragen. Zo'n versie schijnt best wel pijnlijk te zijn en als de baby dan nog terug kan draaien omdat het nog genoeg ruimt eheeft is de versie nog onnuttig geweest ook.

xx

5. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Ik heb bij onze eerste versie gehad bij 37 weken dus sta versteld dat ze dat bij jou met 32 weken al doen! Misschien idd te maken met vruchtwater???

Nu bijna uitgeteld van nr 2 en die lag tot 30 weken ook in stuit maar is zelf weer goed gedraaid!!

6. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Vind het ook een vroeg, want ze kunnen tot 36 wk nog draaien.
    Hier ook zolang gewacht, maarten sowieso de versie niet laten doen

7. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Ik vind t idee van die hele versie al niks dus ga t nog maar eens goed bespreken morgen. Hoop dat ze zegtdat de baby nog zelfkan draaien en anders kan ik een versie na 35 weken overwegen..

8. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    En is de baby uit zichzelf gedraaid bij jou?

9. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Mijn beebje ligt ook in stuit maar ben bijna 28 weken zwanger dus grote kans dat het nog gaat draaien, het is mijn 3e kindje dus heeft ruimte genoeg.

Mijn vk zei dat bijna 98% van de baby's uiteindelijk goed gaat liggen omdat het hoofdje zwaarder wordt ten opzichte van de rest van het lichaam.

Hier draaien ze pas bij 36 weken.

10. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Nou dan hoop ik maar dat ze dat straks ook tegen mij zegt en ik gewoon kan wachten.... Maar ergens heb ik zo een gevoel (ook door wat echoscopiste en vk aan de telefoon zei) dat ik weer net pech heb en ze toch snel willen gaan draaien

Deel Deze Pagina