Acupunctuur

Discussie in 'De bevalling' gestart door Kylie1986, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik heb vanavond een afspraak voor een acupunctuur behandeling, om de bevalling 'op te wekken'.

Mijn moeder wordt a.s. donderdag aan haar hart geopereerd en ik zou het heel fijn vinden als de kleine dan geboren is.
    Begin vorige week heeft de vlk me geprobeerd te strippen, dit lukte niet omdat ik geen ontsluiting had.
    Vrijdag en vandaag was de baby weer niet ingedaald, dan beginnen ze hier sowieso niet aan strippen.

Nu heb ik om 21.30 uur een afspraak voor een accupunctuur behandeling. Die mevrouw heeft me uitgelegd wat het inhoud en binnen welke tijd je resultaat mag verwachten (als het wat doet natuurlijk).

Nu vraag ik me af wie van jullie ook zo'n behandeling heeft gehad, wat voelde je en wanneer? Hoe is jullie bevalling geweest?

2. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Sorry, geen ervaringen, maar ben wel reuze benieuwd naar jouw verhaal.... Houdt je me op de hoogte?! Ik zit er namelijk ook aan te denken, mocht strippen volgende week niets uithalen (of nog niet mogelijk zijn), dan wil ik ook wel eens kijken of acupunctuur iets is voor mij...

3. Kylie1986

Zal ik doen.
    De vrouw waar ik heen ga, doet het pas vanaf 40 weken.

Moet erbij zeggen dat ik al vanaf 20 weken volledig thuis zit met bekkeninstabiliteit. Dit ging redelijk goed, maar nu met de dag slechter..

4. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Volgens mij heb je alle reden om dit te proberen! Hij is al overtijd, je hebt BI en de situatie met je moeder, ik zou zeker hetzelfde doen!!

Waar (regio) ga je? Succes!

5. Kylie1986

6. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    ah, dat is niet om de hoek .... :( Maar succes, ik ga aan je denken!

7. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh spannend! Ben benieuwd naar het resultaat.

8. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
  9. Kylie1986

Het is wél aan het rommelen..

Was al met al een fijne ervaring. Aardige vrouw dat ten eerste.
    Ze vertelde me dat ze wist waarom de kleine zolang in stuit had gelegen (wil hij schijnbaar nu nog) en waarom hij nu niet wilt indalen. Er schijnt een disbalans te zijn in mijn energie, veroorzaakt door stress.
    Maar goed, ze heeft een paar naaldjes in me geprikt.
    Om 22.30 waren we thuis en hebben we op haar advies nog even gewandeld en vanaf 23.00uur is het aan het rommelen..

10. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Goedemorgen Kylie! En, heeft het doorgezet?! Kom je het ons vertellen? ;) En als je dit nog leest, succes!

11. Kylie1986

Ben uiteindelijk rond 3 uur weer terug naar bed gegaan.. vannacht nog een beetjke doorgerommeld, maar werd wel minder in hevigheid..
    Nu ik wakker ben heb ik het idee dat het weer opkomt..we zullen zien.

12. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Neem een warme douche of warm bad! Dat zorgt voor ontspanning en als je echt al weeën had, zorgt die ontspanning er vaak voor dat het door gaat zetten.... Mijn duimen draaien voor jou vandaag ;)

13. Kylie1986

Hihi, dank je!

De weeën waren iig een stuk pijnlijker dan het 'voorwerk' dat ik al gehad heb.
    Ben er wel van overtuigd dat het wat doet, of ik hier nu door beval of niet..

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    spannend kylie! als het wat doet, ga ik ook meteen ergens een afspraak regelen haha

15. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Spannend! Ik ga ook als ik 40weken ben accupunctuur laten doen, bij mn manueel therapeut die ook altijd mn rug en bekken behandeld.

16. Kylie1986

Nadat ik even had gedoucht begon het weer meer te rommelen..
    Voelt heel anders dan het 'voorwerk' zeg maar..
    Zit nog geen regelmaat is en nog redelijk veel tijd tussen, maar worden wel krachtiger/pijnlijker.

17. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Bingoooo! ;) Ik had bij mijn eerste ook niet het idee dat het echt al weeën waren, ook heel onregelmatig een nare steek in mijn buik, daar begon het mee. Hopelijk is dit het begin en heb je vanavond of morgen je kindje vast!

18. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Zou wel heel cool zijn als het echt je bevalling opgewekt zou hebben!

19. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    En, en, en?! :D

20. Kylie1986

Nog steeds BiB :(
    Volgens die vrouw kon het 3 dagen duren, maar ik ga me er niet op vastpinnen haha..

Deel Deze Pagina