Ben blij dat het mee is gevallen. Wel rustig aan doen hoor de komende dagen, doe ik ook Je kan nu lekker uit gaan kijken naar jullie vakantie, geniet ervan Liefs, mussie
Fijn, Wilma, dat het is meegevallen. Het lichamelijke deel heb je nu achter de rug, nu de rest nog. Maar dat gaat je ook lukken. We doen het hier tenslotte met z`n alle. Knuffel Hope
Dankjewel meiden. Ik voel me nog steeds n vaatdoekje maar dat komt wel goed. Heb hier n mannetje die me niets laat doen dus rustig aan doen komt (helaas) ook goed...heb de hele dag nog niets anders gedaan als in boeken zitten lezen enz Slapen kan ik niet (lees: wil ik niet...ja ben eigenwijs en waarschijnlijk slaap ik vanacht niet als ik t nu doe) en iets anders mag ik niet van hem...tja...blijft er weinig over. Maar aan de andere kant willen mn armen ook niet mee werken dus al had ik de afwas bvb mogen doen dan was er vast wat (of meer) gesneuvelt. Als iets me dwars zit of bezig houd in mn boven kamer, dan ga ik altijd in huis rond rommelen...nu dus even niet. Maar ik beloof niks voor morgen Ik vloei ook bijna niet. Hopelijk is dat n teken dat t ook niet al te lang gaat duren voor t stopt. En ik heb geen krampen of niks. Maar neem voor de zekerheid straks als ik naar bed kruip toch n paracetamolletje denk ik zo. Hoe voelen jullie je nu?
Hi Wilma, fijn dat je weinig last hebt, gelukkig wat een opluchting. Doe lekker rustig aan vooral met dit weer, want je mag dan zo wel niets voelen is toch een narcose/operatie geweest.... Logisch dat je slapjes voelt, maar ik snap het wel je wilt niet denken en voelen en dan ga je iets zoeken om te doen. Ik ken nog zo iemand liefs
Hoi Wilma, fijn dat je je beter voelt. Ik had gisteren echt een DIPDAG!!! Kwam alles er toch uit na dagen sterk zijn. Gelukkig vloei ik ook bijna niet meer. Kan ik misschien volgende week nog paar uurtjes strand mee pikken. Even ontspannen Heel veel sterkte met het verwerken meis. Een dikke knuffel van mussie.
Hoi Mussie, vervelend van je dip-dag. Gaat het inmiddels wat beter? Wilma, ook ik vloei bijna niet, maar heb het even aan de VK gevraagd (die belde me vandaag). Na een curretage schijnt dat wel normaal te zijn (ze proberen alles incl het baarmoederslijmvlies weg te halen waardoor de kans dat er iets blijft zitten zo klein mogelijk is). Als je iets later toch nog erger gaat vloeien kan dit weer een menstruatie zijn. Ook al vloei je maar heel weinig, je moet wel nog uitkijken voor infecties. Het is toch een soort wond van binnen, dus toch nog uitkijken met zwemme'/ in bad gaan. heb ik even gevraagd i.v.m. het mooie weer (even in een zwembadje gaan zitten met mijn dochter in de tuin zou best lekker zijn)... Nou dames, allemaal even lekker bijkomen dit weekend van alles wat er de laatste tijd op ons af is gekomen, lichamelijk en emotioneel...
Ja, gaat nu gelukkig weer wat beter, nog een paar uurtjes werken en dan...... 6 weken vrij Heb ik tenminste alle tijd om na te kunnen denken Na mijn cureattage was gezegt dat ik 2 weken niet in bad mocht en geen gemeenschap mocht hebben. Ik verlies nu wel wat oud bloed,is toch nog niet helemaal schoon dus. Fijne dag vandaag. liefs, mussie