ja haar vriend was alleen naar sensation gegaan op zat.avond en kwam een keer op zondag middag (!) thuis, zonder te bellen met de mededeling dat hij bij zijn ex was blijven slapen en zijn batterij van zn tel leeg was :S
sorry, maar ik geloof er allemaal geen ene klap van. Eerst gaat ie naar Sensation, dan ruik je zogenaamd aan zn onderbeoek(wat later weer ene grapje is ) Dan is het nu weer ineens uit, en in een ander topic zeg je dat je net sex met hem hebt gehad en je daarna bloedde. Sorry maar dit komt ZO ongeloofwaardig over.En als het wel zo is, dan hebben jullie een hele rare relatie maargoed.
Inderdaad, ik vind je verhalen ook erg wazig :S Vanmiddag reageer je nog hier op dit topic dat je hem niet snapt, dat een echt gezin hem teveel wordt.. ondertussen heb je een ander topic geopend dat je sex hebt gehad met hem en bloed verliest nou sorry hoor En dat nog losstaand van heel het Sensation verhaal + ondergoed ruiken en weet ik veel wie hou je voor de gek? Jezelf of ons allemaal!? Heb het gevoel dat je verhalen ook niet echt geloofwaardig zijn!
okee die topic van sensation vond ik al een beetje vreemd... best dat mijn vriend zonder mij dingen doet maar als ie zijn telefoon uit zet en niet thuis komt opdagen zitten hier de sloten zeker op de deur... en dan ook nog bij zijn ex geslapen terwijl het zo'n korte afstand was dan was het snel bekeken en als ik dit zo lees en tis waar dan had ik die vent al 10 x aan de kant gezet echt waar
Ja dat vind k dus ook :S In andere topics zit er namelijk ook maar 40 minuten tussen dat ze eerst heir schrijft dat ze uit elkaar is, en 40 minuten daarna schrijft dat ze bloedverlies had na sex met dr vriend. Doet ze snel, binnen 40 minuten: Ruzie, goed uitpraten, seks en een bericht erover typen hier
ken er niets aan doen maar heb altijd een beetje hekel aan zulke dingen.. want als het nou echt zo zijn zou ik het echt vreselijk erg voor iemand vinden maar met zoiets ga je toch niet spotten wat wil je daar nou mee bereiken?
Als ik dit allemaal lees vind ik het heel betreurend, en krijg ik het gevoel dat er hier met gevoelens gespeeld word, en men van de hak op de tak vliegt..... Onoprecht..... Als je dit hoort is dit meisje niet 100% stabiel in weten wat men wil... scheurt het verdriet der kapot, maar zweeft ze als hij lief afkomt..... Misschien is het omdat ik ouder ben, en anders denk dan iemand van 20 j, maar zelfs mijn dochter van 16 laat zich zo niet behandelen en dat hoeft ook niet..... Het is jullie leven dit spelletje.....en omdat je nu ook een verandwoordelijkheid hebt en een kind in je schoot, is het beter eens even na te denken en een oplossing te zoeken, ik hoop dat je eruit geraakt, en zoek hulp, er zijn instantie's die vrouwen opvangen in moeilijke situatie's en ook je terug op het goede pad zetten..... indien het financieel en emotioneel niet goed gaat! Maar als mijn vriend naar sensation gaat wel dan gaat er bij mij wel een belletje rinkelen... normaal is dat niet..... Ritje
Het verhaal klopt niet, anders zou ik ook niet zo reageren! Maare, mocht het echt zo zijn allemaal (wat niet eens kan) dan hoop ik dat zij ondertussen 1 hersencel meer heeft en onderhand voor zichzelf gaat kiezen en dus NIET hoteldebotel naar dr ex terugvliegt "omdat het zo fijn is om met hem te vrijen"
JsztD klopt ook, het is niet normaal en eigenlijk dient een topic zoals deze hier niet voor, mensen hebben vragen en willen zwanger worden, maar het is de bedoeling toch wat eerlijk te zijn over de dingen des levens...... volgens mij een hele onstabiele situatie.... die nergens toe leid, alleen heb ik te doen met de ongeboren baby, want die is afhankelijk van die onstabiele situatie..... en dat is erg. Ritje
ja idd die baby begint al der leventje met een moeder die alles bij elkaar verzint... lekker begin... lekker voorbeeld
@ Channa: ik heb door alle reacties hierboven jouw berichten eens doorgespit (tja, heb momenteel ff geen hobbies ) en moet eerlijk zeggen dat ik er ook het mijne van denk. Ik meen het uit de grond van mijn hart als ik zeg dat ik hoop dat je "gewoon" last hebt van ATK (aandachtstekort). Dan heb je het in ieder geval goed voor elkaar want dat heb je de afgelopen periode voldoende gekregen! Een minder leuke verklaring van de verwarring die jij hier zaait zou zijn dat je lijdt aan Pseudologia Fantastica (ff googlen) en de boel gewoon bij elkaar verzint. Het ergste scenario zou ik vinden als dit allemaal gewoon echt waar is, want dan heb je dringend therapeutische ondersteuning nodig meid. Je komt namelijk erg labiel over. Ik wil niet te hard oordelen over je relatie omdat ik (en vele anderen) zelf ook wel eens foute keuzes gemaakt heb op liefdesgebied. Maar de kunst is om er van te LEREN. Jij lijkt er niks van op te steken. Je post topic na topic over je duidelijk onbetrouwbare, depressieve, agressieve (weet je zeker dat je gewoon van de trap was gevallen?) en weet ik veel wat er nog meer mankeert aan die vent van jou. Je vraagt ons om advies, steun en begrip, maar slaat het vervolgens weer naïef in de wind. Wat wil je nou?
Dat denk ik eigenlijk ook, maar als ze echt last heeft van ATK of lijdt aan PF (zie hierboven) zal ze alle berichten nog wel even lezen en dan hoop ik dat één van ons tot haar door dringt.
Ik ken ook zon persoon die ook maar alles bij elkaar liegt om ook maar aandacht te krijgen .. En zij doet er zelfs niets aan als je haar erop aanspreekt ... Ik hoop dat zij wel uit dat wereldje stapt!
nee daar zat paar uur tussen, had verkeerd gelezen, maargoed zo zie je maar he, goed lezen en ineens zie je dat het allemaal niet klopt...