waarschijnlijk toch uit elkaar misselijk van vedriet ...

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door channa, 23 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    De bedoeling is neimand aan te vallen maar ook toch wat waarheid te hebben over een situatie, dat men geen emdelijden opwekt en steun vraagd wat energie kost en dat emn beseft dat men er heel vlotjes over gaat!

Ze is ook nog jong al keurt dat niet alles goed!
    Maar men moet er wel rekening mee houden, ik hoop dat ze een oplossing vind, voor alles....

2. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hoe oud is ze dan?

3. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Wat ik ergens gelezen heb is ze 20 jaar....

4. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    sorry hoor, maar ik vind sommige reaties hier, en in andere van TS haar topics, ronduit onbeschoft en getuigen van geen respect.

Wie heeft bepaald dat haar verhaal verzonnen zou zijn alleen maar omdat jullie het ongeloofwaardig vinden (of wellicht niet begrijpen).

Misschien he, misschien is het wel zo dat haar vriend geen weet heeft van het feit dat ze hier op het forum informatie haalt en schrijft met andere mensen. Of probeert ze het verborgen te houden voor hem, heeft ze niet zoveel in te brengen thuis ... Misschien probeert ze informatie te vergaren voor als ze eventueel echt wil vertrekken bij haar vriend, en misschien wel niet. En zelfs ALS het een vorm van aandachttrekkerij is, dan nog is dat een psychisch probleem en hebben wij het recht niet om haar tot op het bot af te maken met een trap na als dessert.

Je kunt je mening ook anders verkondigen ... en dit zijn geen meningen maar veroordelingen. Ik zal wel twee keer nadenken voordat ik iets post hier op het forum omdat het misschien wel eens niet past in het beeld van anderen en ik vervolgens afgemaakt wordt. Daar kan het forum toch niet voor bedoeld zijn.

5. rainbow1984

rainbow1984 Actief lid

2 mrt 2008
    383
    1
    0
    maar hoeveel topics kun je openen over dezelfde vent? ik begrijp dat ze labiel is, helemaal tot over haar oren verliefd op die vent en blind, maar kom op... hoeveel tips over hetzelfde onderwerp kun je vragen aan dezelfde mensen op een forum? om steeds dezelfde adviezen te krijgen... bottom line is dat iedereen roept 'ga weg bij die vent' en paar dagen later word er weer een nieuwe topic geopend over hetzelfde onderwerp.

ik heb wel een nieuw advies voor ts: zoek naar professionele hulp... en niet omdat ik een b!tch ben, maar uit alle liefde en omdat ik oprecht van mening ben dat je het nodig hebt.

6. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    Nou hier ben ik het dus wel helemaal mee eens hè. Kijk ik snap het best hoor. Ook ik schrik wel eens van de hatelijke opmerkingen hier en had niet verwacht me hier ooit schuldig aan te maken. Maar net als de TS zijn ook wij mensen met gevoelens, ideeën, verhalen en meningen. Dit is een openbaar forum en als je er idd voor kiest om topic nummertje 80 over hetzelfde onderwerp te openen en vervolgens niets? doet met de adviezen van de in het begin toch erg meelevende dames...

@ Channa: vergeef het me als ik met mijn reactie over ATK, PF of labiliteit jou nog verder het dal in heb gedreven. DAT is mijn bedoeling nooit geweest. Ik heb het een beetje krom gebracht maar ook mijn boodschap is uiteindelijk dat je hulp nodig hebt. Uit eerdere reacties blijkt dat zalvende en steunende woorden van andere dames kant noch wal raken bij jou. Dan maar de "Tough Love Strategie" waar rainbow1984 het over heeft.
    PEACE!

7. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Niet iedereen is sterk genoeg he, hou dat in je achterhoofd. Als het zo ontzettend simpel is om dat soort beslissingen te nemen, dan hat het RIAGG het niet zo druk. Zo zwart/wit is het niet altijd.

Buiten dat, het feit dat ze (of anderen) iets post, betekent dat dan dat je MOET reageren. Bij post nummer zoveel moet je gewoon niet meer reageren, klaar. Het ebt dan langzaam gewoon weg. Ik zie zat topics waarvan ik denk "sjongejonge, get a life..." en trust me, m'n handen jeuken gewoon af en toe, maar dan sluit ik het forum af en ga een kopje koffie drinken ... jeuk over ;)

8. Niet meer actief

En daar sluit ik me volledig bij aan!

En TS gaat niet meer reageren hoor, echt ATK ja...

9. rainbow1984

rainbow1984 Actief lid

2 mrt 2008
    383
    1
    0
    daaróm juist moet ze hulp zoeken omdat ze t alleen niet kan. en als mensen zeggen 'zoek hulp' komt dat meteen negatief en harteloos over... maar zo bedoel ik het dus niet. ik bedoel het met alle respect.

10. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    hier reageerd ze niet meer maar ze heeft ondertussen weer een ander topic geopent bij zwangerschap

over de 3d-4d echo

11. Niet meer actief

Zegt dat niet genoeg?
    En zo gaat dat telkens hoor..

12. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja ze opent topics bij de fleten en ik weet niet zo goed wat ik van dit hele verhaal moet denken

13. Niet meer actief

Hier nog zo;n topic wat rijp is om gesloten te worden, TS gaat toch niet meer reageren :rolleyes:
    Beter wachten we op het volgende drama topic van haar

14. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    tja zou ze nou nog meelezen en in haar vuistje lachen?

15. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    precies lezen doet ze wel hoor neem dat van me aan en een lol dat ze heeft die denkt zo die mensen vinden mij zo lief die hebben gewoon medelijden met me

16. Niet meer actief

Daarom kan deze beter gesloten worden.. doelloos

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Deze doe ik dicht.
    Ik heb net het betreffende "bloedverlies-topic" ook gesloten.

Dit gaat inderdaad nergens meer over.

Elmo

Deel Deze Pagina