VM met minimaal bloedverlies?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Sallie, 16 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoi allemaal,

Ik zit met een vraag. Afgelopen donderdag (nu dus bijna een week geleden) heb ik een positieve test gehad. Het was geen twijfeltest, duidelijk zwanger. Dagen erna ook nog getest en hij werd steeds donkerder.

Vanaf de posi test, of eigenlijk al vanaf die ochtend ervoor, had ik last van licht bruinverlies, eigenlijk alleen na ontlastig.

Dit is een keertje een veegje helderrood geweest en gisteravond wat meer donkerrood. Vk gebeld gisterochtend "niks om me zorgen over te maken". Alleen als ik erge krampen kreeg enveel helderrood verlies, zou het mis zijn. Mijn gevoel zei al dat het niet goed zat, maargoed, je krijgt wel weer hoop door zo iemand.

Gisteravond dus wat donkerrood verlies, dat was het eerste wat "zomaar" kwam, dus niet tijdens toiletbezoek.

Daarna (half uurtje later) ging ik naar toilet en veegde ik af, en dat was naar mijn mening het vruchje. Het was niet stuk te maken, een donkerrood vliesje, licht boonvormig met een strengetje eraan.

Alleen nu het punt, het is er zonder krampen en met minimaal bloed uitgekomen. Fijn zou je zeggen, maar ik heb nu nog geen kramp en sindsdien geen druppel bloed verloren. Het zou er toch uit moeten komen voor mijn gevoel.

Weten jullie hier meer van? Ik heb het idee om straks nog vk te bellen, of zal ik even afwachten?

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Jeetje, wat naar voor je. Laat de vk even een echo maken, dan weet je of je schoon bent.

Suus

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ja ik moet zeggen, ondanks dat ik er geen vertrouwen in had komt de klap hard aan.

(maar geizen jouw onderschrift, weet jij er alles van :().

Dan nog van die dooddoeners als, het was geen gezond kindje, het heeft niet zo mogen zijn of je was pas in ronde 3, misschien was de test niet juist (nee alle 4 niet :)) helpen niet echt mee!

Maargoed, valt er echt wat te zien dan op een echo nu? En kan je schoon zijn na zo weinig bloed?

4. Daan87

Daan87 Lid

13 jan 2011
    84
    0
    0
    Zit met precies hetzelfde probleem sinds gisteravond !

Lichtbruin bloed verlies gehad, minimaal dat wel..
    Vanmorgen tijdens het afvegen was het helder rood, zit niks in mn ondergoed alleen met afvegen en geen buikkrampen.
    Vk gebeld en kon 2 kanten op gaan inderdaad... als het bloedverlies met de dag meer werd moest ik terug bellen.

Had me er mentaal al iets op voorbereid maar nu het daadwerkelijk bijna zo is komt de klap hard aan..

5. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Sterkte meiden... Ik wacht vandaag op hcg uitslag.. is het hoger geworden, dan is het vruchtje ergens anders dan in mijn bm, is het verlaagd dan is het een mk...

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, er valt te zien of alles weg is of niet. Het is belangrijk om te weten of er geen resten zijn achtergebleven.

Suus

7. Daan87

Daan87 Lid

13 jan 2011
    84
    0
    0
    Kan ik eigenlijk ook een echo aanvragen ?
    Ben als het goed is 6,4 weken..
    Die onzekerheid maakt je helemaal gek...

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, zou ik zeker doen. Met deze termijn is vaak al een hartje te zien.

Suus

9. Daan87

Daan87 Lid

13 jan 2011
    84
    0
    0
    Ik weet eigenlijk niet meer zo goed wat ik moet doen, heb vanmorgen de VK gebeld en die zei dat ik het gewoon even moest afwachten of het bloeden door zet..
    Kan dan nu toch niet weer bellen en zeggen dat ik een echo wil ?
    Of moet ik een echobureau bellen en het probleem vertellen ?

10. Flavour

Flavour Niet meer actief

Vervelend dat je vk niet wil meewerken. Bloedverlies is bij deze termijn altijd aanleiding voor een echo. Raar dat ze je vraagt af te wachten. Ik weet niet wat je moet doen, dat kun je alleen zelf bepalen. Maar ik zou het er niet bij laten zitten.

Suus

11. Daan87

Daan87 Lid

13 jan 2011
    84
    0
    0
    ik weet het even niet meer...

12. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Daan: wat erg zeg, jij bent ook wat verder dan ik al!

Andere meiden, tnx voor info!

En voor degene die op hcg wacht: hopen maar dat het laag is meid, scheelt een hoop poespas!

Ik heb vanmorgen VK gebeld en moet er om10 voor 2 zijn. Ik heb helemaal niet meer gebloed dus hij denkt dat het een stolsel was, volgens hem konden die er vreemd uitzien... Ik heb nog nooit eerder zoiets gezien dus was/ben overtuigd van een vruchtje..

Ik wacht af, heb er zelf geen geloof in maar vind het wel zorgwekkend dat de rest niet komt.. Ik hou jullie op de hoogte.

En daan,gewoon weer bellen, heb ik ook gedaan en ik mag meteen dezelfde dag nog komen dus!

13. Daan87

Daan87 Lid

13 jan 2011
    84
    0
    0
    mag vrijdagmiddag komen voor een echo..
    voor de rest is het dus nog gewoon afwachten..

14. Daan87

Daan87 Lid

13 jan 2011
    84
    0
    0
    net erg veel bloed verloren op het toilet...

15. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Daar was ik ook weer even.

Sja, wat zal ik zeggen...

Op zich redelijk nieuws, er was namelijk een vruchtholte te zien. Als het vruchtje er gister uitgegaan zou zijn, zou die holte er niet meer zitten. Maar die zat er wel.

Alleen is het nog te kort om te kijken of er een vruchtje inzit, dus de afspraak op de 31e blijft staan. Maar de vk zei zeker dat er nog hoop was. Ik weet niet meer wat ik moet denken nu. Ga morgen gewoon weer lekker werken. Stop wel een tampon in, dan hoef ik niet de hele tijd naar de wc als ik denk dat ik wat voel.

Hele dag geen bloedverlies meer gehad, maar net wel twee veegjes. Maar dat kan ook weer door de echo komen denk ik....

Zo dat was mijn update...

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

Spannend zeg! Tampons mogen helaas niet als je zwanger bent (geweest) ivm infectiegevaar.

Suus

17. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ok Suus, dat wist ik niet en is me ook niet verteld eigenlijk.

Daantje: hoe gaat het nu? x

18. Daan87

Daan87 Lid

13 jan 2011
    84
    0
    0
    Hetzelfde nog...
    Bloedverlies is ongeveer hetzelfde als met een menstruatie..

Heb de hoop daarom ook maar opgegeven..

:(:(:(

19. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Meis, dat had ik ook maar dat blijkt dus niet te hoeven!

Mijn vk zei dat als het in een keer een maandverband vol is, dat je je dan zorgen moet gaan maken, anders niet. Had je nou morgen een echo?

Knuf!

20. Daan87

Daan87 Lid

13 jan 2011
    84
    0
    0
    nee vrijdagmiddag om half 5..
    maar euh.. het loopt er al de hele dag uit ( sorry voor de omschrijving ) lijkt me niet dat dit goed is toch ?
    en ook behoorlijk veel stolsels..

Deel Deze Pagina