wanneer testen...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door BlackAngel, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlackAngel

29 jan 2010
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames.

even een vraagje... wanneer testen jullie... en vanaf wanneer is de kans op positief testen er... ik ben zo zenuwachtig deze ronde.. ook vanwege me temp... zie link in me handtekening...

weten jullie ook bij hoeveel dpo je meestal ongesteld word.. is de eerste keer dat ik temp dus...

2. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik zou nog 5 dagen wachten maar het kan al over 2 dagen zeggen ze.
    als ik naar je kaartje kijk dan heb je een mooie dit gehad het zou best eens raak kunnen zijn. probeer het gewoon en als het negatief is dan kan je toch over een paar dagen het weer doen

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Mooi kaartje, veelbelovend!

Ik teste op 11 DPO positief met sensitest midstream (mogen 4 dagen voor nod). Al is wachten tot je nod veiliger :)

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ziet er goed uit je tempkaartje!

Normaal gesproken zou je 14 dagen na je ei kunnen testen. Ik denk als ik zo'n kaartje zou hebben ik morgenochtend al ging testen!

Spannend!

5. eeva

eeva Niet meer actief

14 dagen na je eisprong is je noddag, maar je kunt zeker op 12dpo een testje doen... ik zou het doen met jou kaartje :):):)
    Als je nog een testje moet halen morgen, kun je het beste je ochtendurine even in de koeling plaatsen ;)
    Succes meid, ik duim voor je :)

6. Black Angel

Black Angel Actief lid

23 jul 2008
    221
    0
    0
    mmm vandaag is me temp met 0.2 gezakt... maar ik heb wel vreselijk onrustig geslapen...en me man zegt dat me boobs (.)(.) groter zijn... ook heb ik onwijs veel puntjes op me tepel zitten... helemaal als ze hard zijn... de aders zijn ook onwijs dik... verder aleen wat steken in me onderbuik... en van de week in me borst....

zucht houd die daling van me temp nou in dat het over is of alleen als ie nog verder daalt ???

7. eeva

eeva Niet meer actief

Je temperatuur is nog steeds hoog, misschien dat die morgen weer stijg ;) ik duim voor je meid :):):)

8. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik zou het erop gokken het ziet er nog steeds goed uit.
    het is wel een uur eerder nu ik weet niet of het uitmaakt.
    gewoon testen dan weet je waar je aan toe bent.
    duim voor je

9. Black Angel

Black Angel Actief lid

23 jul 2008
    221
    0
    0
    ik wil nog proberen even te wachten met testen... ben zo bang voor een teleurstelling... zucht.. het is niet makkelijk heb wel vandaag alvast wat testen in huis gehaald... hoop morgenvroeg dat me temp gestegen is... misschien ga ik dan wel testen... even kijken... of misschien toch pas van het weekeind

@lautjep jou tempkaartje ziet er ook hoopgevend uit... ik zie dat je even ver in de cyclus bent als mij... wanneer ga jij testen... en voel je al wat kwaaltjes

groetjes

10. Black Angel

Black Angel Actief lid

23 jul 2008
    221
    0
    0
    he lautjep hoe is het bij jou... heb je al getest... ik nog niet... me temp is vandaag weer gelijk gebleven... moet ie nu perse weer omhoog om zwanger te zijn of dat niet...

groetjes

Deel Deze Pagina