ben al 15 maanden van de pil af dus daaraan ligt het niet aan en had op dag 24 van mijn cyclus een heeeel licht positief testje. maar dacht aa helaas had eer gisteren roze en vandaag en gisteren oud bloed maar wat is het nu ben als voorbij mijn standaard dagen . heb geen krampen of zo , nu en dan een steekje maar daar blijft het bij en de hoofdpijn die is ook weg gesluimerd en mijn borsten voelen alleen in de ochtend pijn van op gezwolle gevoel. heb op dag 26 nog voor de zekerheid een kruitvat testje gedaan maar daar kwam niets uit, maar ja nu komt niets op gang. wat is jullie ervaring hiermee, wachten ? ha bellen ? nog meer testen kopen ( koop mij ziek komt een beetje mijn neus uit ) xx
Je hebt op 14 maart een eisprong gehad? Weet je dit door ovutestjes of heb je getemperatuurd? Kan je ei niet later zijn geweest waardoor je cyclus langer is? Hoe lang waren je vorige cyclussen?
mijn vorige cyclus was jan 21 daarna 25 en 27 ik zit altijd vrijwel tussen de 25 a 27 dagen.die 21 dagen was een uitschieter heb op dag 13 mijn eisprong gehad.. ik voel hem altijd aan komen en de dag zelf voel ik hem ook dus ik hoef nooit ovulatie testjes te gebruiken, heb het wel gedaan in het begin om mijn cyclus te begrijpen maar weet het onder tussen wel. zit nu op dag 28 / 29 heb nooit zo'n lange cyclus. heb net weer tampon eruit gedaan en weer dikke oud bloed ( ba ba ) voor de rest nog steeds niets. normaal vloei ik behoorlijk 1 a 2 dagen en wordt daarna minder. dus ik verbaas mij er een beetje over. xx
Ik zou nog even afwachten meid, hoe moeilijk en vervelend het ook is. Als over een paar dagen je ongi nog niet is doorgezet zou ik nog eens een testje wagen. Succes!