Sinds gisterenavond heb ik weer erg veel last van mn longen met ademen, vanacht ook weer ontzettend slecht geslapen. Ben daarnet naar de HA geweest en moest meteen weer bloed laten prikken. Gelukkig krijg ik vanmiddag de uitslag al. Maak me nu alleen zorgen dat de leuktocyten niet voldoende zijn voor een longontsteking en als dit zo is moet ik een rontgenfoto laten maken. Ze had namelijk naar mn longen geluisterd en die waren schoon, dus nu is ze bang dat ik misschien een longembolie heb. Gelukkig voel ik mn meisje heel erg veel en goed, dus dat is al een opluchting. Ik zou willen dat ik alleen maar kon genieten van mn zwangerschap, dit maakt het echt heel erg moeilijk. Moest dit even kwijt, maak me echt zorgen nu. Liefs, Duveldraakje
Hoe kom je erachter dat je een longontsteking hebt? Heb je het dan heel erg benauwd? Beterschap meid iig.
Dank je wel! Nou ik heb al een longontsteking gehad zo'n anderhalve maand geleden. Toen dacht ik dat ik gewoon verkouden was, maar omdat ik 's nachts bijna niet kon slapen door benauwdheid en hoesten, vond mijn vriend het na een week tijd worden dat ik naar de HA ging. Deze constateerde toen longontsteking d.m.v. bloedonderzoeken. Ik had zelf echt geen flauw benul, ik dacht dat ik gewoon zwaar verkouden was of misschien dat mn bronchitus terug was (dit heb ik vroeger als kind gehad). Toen ik zeg maar weer beter ben verklaard (mn longen waren schoon en het bloed was ook veel beter) werd er gezegd dat bij pijn op de borst, longen en bij een nieuwe verkoudheid meteen terug moest komen. Nou vandaag was het dus weer zover. Ik hoop echt dat het alleen een longontsteking is en geen embolie. Dan ben ik namelijk een stuk verder van huis. Als je het benauwd hebt of wat dan ook, ga bij twijfel altijd naar de HA vooral tijdens je zwangerschap. Liefs, Duveldraakje
Daarnet de uitslag van het bloedonderzoek gehad en alles was wel flink verhoogd, maar de HA denkt dat het een virus is. Nu moet ik woensdagochtend terugkomen. Dan kijken ze of ik mn longen nog schoon zijn en of ik inderdaad naar het ZH moet. We zullen zien. Ik wordt er op het moment gewoon erg moe van, terwijl ik echt wil genieten. Liefs, Duveldraakje
Inderdaad beterschap. Ik heb het ook benauwd maar niet hoesten bij mij komt het doordat mijn neus zo kurkdroog is.