Hoi ik wil iedereen even waarschuwen voor de action zwangerschapstest. Heb er 3 gedaan van lot nr 20B03 En alle 3 zijn SUPER vaag terwijl ik 'al' 4+3 ben. Het voelde niet goed dus vandaag (Godzijdank waren de winkels hier vandaag wél open) een predictor test gehaald bij de Albert Heijn. Zie hier onder het resultaat van vanochtend action en 2u later predictor: Dus mijn advies; koop nooit action zw testen. (Ovu daarentegen werken bij mij het beste van allen)
Iets duidelijker????? De teststreep is duidelijker dan de controlestreep bij de predictor en de teststreep op de action test is wel aanwezig maar daar is alles wel mee gezegd haha
Echt groot verschil idd! Dikke knaller op de predictor en matig streepje op de action. Voor 17 dpo is de action echt super slecht! Lijkt op een slechte batch idd.
Nou ik gebruik bijna altijd Action testen en ben er juist wel helemaal fan van. Helaas vanwege de lockdown overgegaan op Kruidvat maar anders zou ik zeker weer voor Action gaan!! Dus geloof dat het ook net uitmaakt wat je ervaring er mee is.
Mijn kruidvat testen waren ook veel Duidelijker dan de action! Ik werd ook mega onzeker van vage streepjes op de action terwijl predictor en kv veel duidelijker waren. Een waarschuwing is wel wat heftig mijns inziens... Maar tis goed je medemens te informeren
Ik vind niet dat je kan vergelijken met verscheidene urine. Soms kan je urine wat wateriger zijn. Ook zijn er dames die later op de dag positiever testen.
Maar dat verklaart toch niet dit enorme verschil? Een net-iets-meer-dan-tuur vs een flinke knaltest.... Ach, er kan weleens een slechte batch bij zitten, heb ik ook weleens met Kruidvat testen gehad Rot geschrokken van opeens een veel lichtere test en met de andere test uit ‘t zelfde doosje opeens een fors donkerdere test
Ja mijn Action test was juist een dikke knaller direct. Alleen weet ik niet zeker hoever ik hier ben. Was 4.1 weken na m’n laatste menstruatie. Maar heb normaal cyclus van 5 weken. Hoewel ik nu denk een kortere cyclus gehad te hebben omdat ie al zo snel zo duidelijk was. Toen die droog was wel veel lichter maar nog goed zichtbaar. Maar als je kijkt naar het moment vind ik hem niet minder dan die van Kruidvat.
Nee dit is gewoon prima.. ik denk echt een mislukte lichting. Vorige zwangerschap ook action testen gebruikt en op een gegeven moment net zo donker als controle streep! Dus hoeft ook niet altijd. Maar bedoel wel te zeggen dat het niet sluitend is wat een action test aangeeft.. als je al ruim over tijd bent en onzeker wordt van deze testen wil ik gewoon dat vrouwen weten dat ze even iets anders moeten uitproberen voor ze hun kop laten hangen..ik had het al helemaal opgegeven vanochtend met zo'n test op 17dpo Want dit is wel zo'n verschil.. echt bizar
Ja snap dat het dan onzekerheid kan geven en goed om dit aan te geven maar misschien als je later nog eens test wel een goede krijgt. Ik gebruik nu voor eerst pas de KV testen omdat de Action gesloten is. Maar bij deze testen loop ik er juist tegenaan dat al tot 2 keer toe de lijn iets onderbroken is en dat vind ik ook nadelig en heb ik nog niet meegemaakt met Action.
Wow, dat is een behoorlijk verschil ja. Om onzeker van te worden inderdaad. Ik heb het al vaker gezien dat de action-testen een lange tijd vaag blijven/niet oplopen ten opzichte van andere tests. Maar dit is wel een heel groot verschil. Oh, en gefeliciteerd met je zwangerschap.
Bij mij de kruidvat vs clearblue. Kv spierwit clearblue "zwanger 1-2". Het is dat ik eerder een licht streepje op een kv had gezien en mn lijf de verbouwing had ingezet. Bij twijfel gewoon na 2 dagen herhalen en evt ander merk hertesten. Denk dat iedereen dat uiteindelijk wel doet als je lijf "zwanguuuuur" roept en je testje zegt "neeee hoooooor!" komt daar ook niks uit komt er vanzelf een bloedtest nog achteraan. (die neemt je wat minder snel in de maling, het is mogelijk (oepsie in t lab bijv)) Dan is er ook nog een slag mensen die gewoon maar de echo verder afwachten...*fluit fluit fluit* still not a f. clue
Hebben ze wel dezelfde hcg gevoeligheid? Ik dacht dat die van predictor vanaf 10 reageert en die van de action vanaf 25mIU/ml. Maar heb er geen meer liggen dus kan het niet nazoeken
Misschien ben je een middagtester? Ik zie het streepje op de action test ook. Misschien is deze gewoon wat minder gevoelig dan predictor? Ik heb iig goede ervaringen met de action testen
Kan het me haast niet voorstellen dat het hier mee te maken heeft.. Maar als je kijkt naar je predictor is je controle streep donkerder dan de teststreep. Misschien kan de action test het niet aan en heb je het hookeffect? ( kan het me eigenlijk haast niet voorstellen maar toch ) @Mim89 misschien even kijken of je niet de zelfde nr hebt ook to be sure!
Hahaha dat zou wat zijn... Zal volgende x voor de grap eens half water doen. Maar kan het mij ook niet voorstellen indd