Waarschuwing action zwangerschapstest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MaHeRo88, 26 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Blijven die predictors beter dan met hooi effect?

Had vanochtend helaas geen predictor mee dus heb vergeleken met een AH test maar action is nu wel iets duidelijker dan gister..
    Snap er niks meer van maar test ook teveel en met teveel verschillende haha. Zal woensdag weer even testen even rustig an

Bijgevoegde bestanden:

2. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

4 apr 2018
    2.586
    2.098
    113
    Vrouw
    Toch vreemd dat die AH test ook niet knalt. Kan een hookeffect ook sneller komen met bvb een tweeling? (Of drieling :o:)

Met dit termijn zou je denken dat je overal wel knal mee test!

3. Dagda

Dagda Fanatiek lid

8 jul 2019
    1.687
    1.855
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je zwangerschap

Predictor staat er toch om bekend gevoelig te zijn en snel te knallen. Niet zo gek dat andere testen ermee vergeleken licht zijn.
    Daarbij misschien verstandig om te stoppen met testen. Hoe moeilijk het ook is. Oplopende testen zijn geen garantie op een goed lopende zwangerschap. Het zo dat lichte testen ook niet altijd op een slechte hoeven te wijzen (ja ik heb ervaring met beide)

4. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.878
    2.731
    113
    Vrouw
    Predictors kunnen al snel knallen (10 mIU hcg/ml). Andere testen hebben vaak een wat hoger hcg gehalte nodig (25 mIU hcg/ml). Gezien de t-lijn op de AH test aanwezig is, maar nog niet knalt en je Actiontest wel is opgelopen, vraag ik me af of je niet een paar dagen korter zwanger kan zijn. Heb je ovulatietesten gebruikt?

5. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Ja dat wel. Maar die waren 3dgn lang positief. Op 5 dpo progesteron getest en bleek m'n eisprong wel geweest te zijn..
    Mja of ik toen echt 5 dpo was of 3.. geen idee haha

We'll see.. aankomende dagen/weken zal wel duidelijk worden hoe het zit ;)

6. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.878
    2.731
    113
    Vrouw
    Dan zou het eventueel ook daardoor kunnen komen:) dat je iets minder ver bent dan verwacht.

Hoe dan ook zou ik me geen zorgen maken: De (action)test is opgelopen en dát is belangrijk:thumup: Gefeliciteerd met je zwangerschap!

MaHeRo88 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina