Tekstgrootte handtekening

Discussie in 'Over deze site' gestart door Ellen291982, 18 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Als ik tekst onder mijn handtekening wil neerzetten en dat groter als 2 pt probeer te maken zegt hij dat de tekst te groot is.

Ik zie bij veel meiden hier dat de tekstgrootte groter is als 2pt hoe doen jullie dat?

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik zal even je handtekening verwijderen. Probeer het daarna nog eens opnieuw.

3. Ellen291982

Geprobeerd zelfs eerst zonder mijn banner maar zegt weer dat de lettertype te groot is. Het moet wel kunnen dus?

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik denk dat het probleem ligt bij de wens voor leuke kleurtjes en een ander lettertype in de handtekening.
    Wat men niet altijd weet is dat dus de kleurtjes en het gebruik van een ander lettertype meer leestekens in beslag nemen waardoor je dus gelijk niet zo heel veel meer kwijt kan, en dat icm met je huidige afbeelding en de kleurtjes die je al hebt, ben ik bang dat hij je lettertype niet meer groter maakt, doordat je dus al teveel hebt staan.

Krijg je ook een foutmelding? Zo ja, welke?

5. Ellen291982

Dat wist ik idd niet.
    Maar net geprobeerd met gewoon zwart en gewoon lettertype maar krijg nog steeds de foutmelding.

De melding die ik krijg ik deze:
    1. De grootte van het lettertype te groot
    De volgende fouten zijn opgetreden tijdens het versturen van dit bericht: De grootte van het lettertype te groot

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ja, kan ook goed te maken hebben met het aantal karakters in je handtekening.

Welk formaat lettertype wil je?

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Probeer het nog eens!

8. Ellen291982

dank je dat je steeds zo lief bent voor me te kijken.

Het maakt me niet eens zoveel uit welk lettertype als het mag lukken. Heb nu Arial narrow

Heb net weer geprobeerd met gewoon zwarte tekst arial, Julia's naam weggehaald (dus minder tekst) maar weer staat die melding er.

9. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Oké en hoe groot moet de tekst zijn???

10. Ellen291982

Ik wil hem graag 1 groter. Staat nu standaard op 2 en probeer hem op 3 te zetten maar lukt niet.

Idd verschilt het iets per lettertype maar welke ik nu heb is wat kleiner en 1 groter zou leuk zijn. Ook als ik een andere tekst zou willen plaatsen:)

11. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik heb hem groter kunnen maken voor je. Vindt het wel vreemd dat het bij jou niet lukte.

Voldoet hij zo aan je eisen?

12. Ellen291982

Dank je wel:D

Zo is ie goed!

Je hebt toch gewoon ingesteld op 3 en dan op verzenden en dan was het goed toch?

Ik vind het ook heel vreemd!

Hopen dat als ik het zelf probeer hij dat nu wel accepteert.

Maar goed voor nu heel erg bedankt:)

13. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ja, zo heb ik het gedaan!

Top, sluit ik dit topic.

Deel Deze Pagina