Waarschuwing! C&Z Media

Discussie in 'De lounge' gestart door CaatjeMo, 13 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik weet niet of een van jullie al eens aangesproken is door iemand van C&Z Media, voor kinderpakketten...
    Je zou een mooi pakket krijgen en werd tegen mij gezegd alleen verzendkosten betalend, deze kosten waren 29,85 per kwartaal, dus 9,95 per maand...

Echt niet doen, hoe leuk het ook klinkt, Je zou een mooi pakket krijgen, ik had kinderpakket met dvd,
    zou al goed zijn voor jongere kinderen onder de jaar, wat krijg ik en kleurboek met een dvdtje met tekenfilmpjes, en de 2e keer een stickerboek met een dvdtje voor te knutselen :S

en dat voor 9,95... zeggen ze producten gratis, nou denk dat het dvdtje nog geen 10 euro kost..

Ik heb het gauw opgezegd, en adviseer iedereen om dit niet aan te gaan, het val zo tegen!

2. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Bedankt voor de tip!

Ik werd vorige week gebeld door MAX media, dat je een pakketje boekjes kon kopen tegen (je raad het al) de verzendkosten.
    Ik heb dat dus ook gedaan, maar die boekjes stellen echt niets voor! een zachte kaft, en ook een tekenboekje erbij en een paar flut voorlees boekjes. Ook niet aan beginnen dus!
    Ik heb gebeld dat ik ze niet wilde hebben, en kon het zonder problemen terug sturen, dus heel makkelijk zijn ze wel ;)

3. Als de verzendkosten niet zo hoog waren zou ik zeggen ok prima... maar ik had dus meer een doosje verwacht met bv een speeltje een ditje en een datje, voor die prijs..

BV bij Natufit, (ff iets heel anders haha maar voorbeeld he) daar word je nu voor gebeld, je krijgt daarbij een proefpakketje voor een hele maand visoliecapsules en hele maand multivitamines, wat betaal je 3,90 verzendkosten (dit betaal je ook precies om het te versturen) en het opzeggen gaat ook makkelijk, of via GRATIS klanteservice of emailtje of briefje...

Bij C&Z Media moet het perse via het briefje wat je met je aanvraag hebt ondertekend en opsturen, kan niet via telefoon ofzo...

En het pakketje kost echt geen 9,95 om te verzenden...

4. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Ik werd een tijdje geleden gebeld door energie direct (heel iets anders) met een aanbod voor stroom. Ik zei dat ik geen interesse had en toen werd er gevraagd waarom niet. Ik gaf als antwoord dat ik er niet van houd om voor dergelijke verkooppraatjes gebeld te worden en als ze iets aan te bieden hadden, moeten ze me maar een brief sturen waar alles heel duidelijk in beschreven staat. Toen kreeg ik van die man de volgende tip: http://www.infofilter.nl/InfoWWW/index.html
    Hier kun je je dus 'afmelden' voor dergelijke telefoontjes.

Groetjes Inge

5. Klopt dat van infofilter,
    de tip geef ik dan ook altijd als ze er niet van gediend zijn,

Werk zelf bij een callcenter (Natufit)

6. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik ben in januari opgebeld door een bedrijf die hondenvoer verkoopt : pets energy. ze maakten er een heel mooi verhaal omheen en ik kon hun hondenvoer uit proberen voor slechts (jullie raden het al) de verzendkosten a 4,95. daarna kreeg je maandelijks een pakje voor 49,95 maar dit kon je opzeggen gelijk als je de probeerverpakking binnen kreeg. ik ben heel dom hier mee accoord gegaan. later ben ik op internet gaan zoeken en het blijken oplichters te zijn. gelijk mijn bank gebeld en die hebben alles stop gezet!
    ik doe dus nooit meer dit soort dingen!

7. Helaas heb je bedrijven die oplichten,
    maar er zijn ook bedrijven die het wel goed bedoelen!

Erg lastig

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    sinds ik die gratis babydozen heb aangevraagd, word ik steeds gebeld door dit soort bedrijven. op de meest onzinnige momenten.
    ik kap het gesprek altijd gelijk af. als ik interesse in iets heb,dan neem ik zelf wel contact op.

wat ik ook zo vaag vind is dat ze via de telefoon gemachtigd kunnen worden om geld af te halen van je rekening. hier hou ik helemaal niet van

9. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Pets energie hebben wij ook een hoop ellende mee!
    Wij zouden 1 maand proberen voor 4,95 en daarna konden we beslissen of we door wilden gaan.
    Geen bericht was niet doorgaan en wel bericht dan zouden we wel doorgaan.
    We werden weer gebeld en zeiden dat we er geen intresse meer in hadden want we zagen geen verschil.
    Wat doen ze....
    Sturen ze weer een pakketje op en of wel binnen een week 49,95 euro willen dokken.
    Mooi niet dus!
    Heb het retourafzender gedaan en kreeg gewoon een herinnering :evil:
    Heb t nog steeds niet betaald en ga t niet doen ook!

10. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Ik heb idd ook een half jaar dit kinderpakket van C&Z media gehad. Ze spraken me aan buiten de bart smit in rotterdam en zeiden dat ik idd elke maand een leuk pakket zou kregen met spullen voor kinderen, ik dacht ook aan speelgoed etc. Heb elke maand een stickerboek +dvd gehad die dvds waren van oude tekenfilms en kosten volgens mij ook geen 10 euro.
    Viel mij ook zwaar tegen. Heb het ook pas opgezegd.

11. Mijn ons is het zo wij moeten op het einde een stukje gesprek opnemen, met daarin een tekst als zijnde contractje, van naam adres woonplaats etc. wat we toesturen en wat die kosten zijn (en de kosten als men doorgaat, dat de bedragen afgehouden worden van rekeningnummer.....
    Wat opzeg termijn is en hoe men kan opzeggen...

Tussentijds word steeds gevraagd klopt dit en dan moet men ja antwoorden en op het eind komt de vraag gaat u hiermee akkoord en als je dan ja zegt, is men gemachtigd...

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    en ik vind eigenlijk dat dit niet moet kunnen. als iemand een banknr heeft dan kan dat al makkelijk gedaan worden.
    het is zowieso al een agressieve manier van benaderen.

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik heb vorig jaar mee gedaan aan de c&z media actie. Ook toen viel het erg tegen. Het opzeggen moet je binnen het gesteld termijn doen anders zit je er een jaar aan vast. De dvd's zijn oud en de boekjes stelen niks voor. Zonde van je geld idd.

14. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Om die reden heb ik dit keer ook geen babydozen aangevraagd, werd helemaal gek gebeld en ben er uiteindelijk met Infofilter vanaf gekomen.

15. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Er is een manier om wel babydozen te krijgen maar geen vervelende telefoontjes.... Vul de aanvraag in met een verkeerd telefoonnummer (gewoon 1 getal omwisselen/weglaten/veranderen). Valt ze niet op en je hebt nergens last van!

16. Nee hoor zolang jij geen toestemming geeft om iets met je banknummer te doen mogen ze het niet, en natuurlijk terug storneren via de bank kan altijd!

Je BENT en BLIJFT baas over je eigen rekening!

17. Diedje1985

Diedje1985 Nieuw lid

8 jan 2007
    3
    0
    0
    Nieuwegein
    Help!

Ik ben vandaag er dus ook ingetrapt !(zoals me partner dat noemt)
    Ik moet dus nu een aangetekende brief versturen, en het rekeningnummer van hun blokkeren, maar heeft iemand dat rekeningnummer voor mij!
    Of beter advies wat ik moet doen?
    Ik heb zelfs 5 euro aan de deur betaald! Ik ben echt blond achteraf gezien...maar ja..Wie kan mij helpen? ik hoor het graag.
    Me zoontje is ook pas 7 weken hij heeft er misschien nog geen eens wat aan!

Alvast bedank

18. Niet meer actief

ik vind het juist leuk als ze me gaan bellen voor aanbiedingen etc...dan laat ik ze eerst een half uur kletsen, en dan zeg ik: nee bedankt en ik hang op :D
    heb ik tijdens de afwas tenminste weer wat aanspraak gehad hihi.

19. Ivonne

Ivonne Actief lid

9 apr 2006
    441
    0
    0
    idd dit had ik ook bij me eerste kindje.....heb nu een ander nummer en heb gewoon een niet bestaand nummer opgegeven.....werd gek van die telefoontjes en altijd rond etenstijd.

20. Haha, lol, ja is vaak voor die mensen niet erg hoor, bij ons is het zo dat je gesprekken zo lang mogelijk moet duren dus zoveel mogelijk overhalen, je moet een minimum aantal percentage hebben dat je dus in gesprek bent met de mensen, je krikt dit dus lekker op :D

Deel Deze Pagina