Tranen stromen over mijn wangen. Ik kan me niet voorstellen wat een hel dit voor jullie is. Je komt ontzettend sterk over! Heel erg veel sterkte met dit verschrikkelijke verlies.
Ook hier tranen in mijn ogen. Wat een afschuwelijk drama is jullie overkomen Vreselijk ! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen
Wat tragisch! Vroeger hoorde je vaker over kolendampvergiftiging, maar ik dacht dat dat tegenwoordig met de verplichte jaarlijkse keuring van apparaten niet meer gebeurde! Heel veel sterkte!
Toen we hier kwamen wonen hing er een badgeiser die al zeker 15 jaar niet was schoongemaakt . Vorig jaar is een buurvrouw van beneden ook met koolmonoxidevergiftiging opgenomen in het ziekenhuis, kat had het ook niet overleefd.
Wat vreselijk heel erg veel sterkte. Ik ben er ook erg bang voor en daarom hangen hier rook/co melders.
Onbeschrijfelijk wat je hebt moeten meemaken! Heel dapper en sterk van je dat je jouw verdriet gebruikt om anderen te helpen. Ik wens jou & je hele gezinnetje heel veel sterkte!!
Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte voor jou en jouw gezin en wat sterk van jou dat je nog de kracht heb om andere mensen te waarschuwen!
Wat verschrikkelijk!! Ontzettend veel sterkte gewenst. Woorden schieten tekort Wij hebben wel melders hangen maar cv is in 2005 voor het laatst gereinigd. Ik maak morgen meteen een afspraak..
ik ben om deze reden zo blij dat we dat in ons huis niet meer kunnen hebben (hebben geen gas / kachel of iets, maar stadsverwarming) in het verleden met ons oude huis ook mee getobt (vogeltjes dood en door melders gelukkig op tijd genoeg voor ons) Het is erg belangrijk om goede brand / co meters / melders in huis te hebben dus goed dat je mensen erop wijst. En heel veel sterkte in deze moeilijke periode!!
Er zijn goede CO melders, Alecto COA-22, in de aanbieding bij de blokker. Van 40 voor 20 euro. Ik ga er zo 2 halen. Staat als beste koop op internet: Alle belangrijke informatie bij het kopen van een koolmonoxidemelder
Wat een vreselijk verhaal en drama... Heel veel sterkte er nog mee gewenst. Ik was me altijd al bewust van de gevaren van een CO vergiftiging en zei ook altijd dat ik zo'n melder er voor wilde hebben. Maar elke keer raakte het op de achtergrond en jij hebt me weer ff wakker geschud. Ga deze week er zeker 1 kopen!!
Ik heb je verhaal gelezen, en ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Dit is zoiets ergs, dit mag niemand meemaken! Ik roep al sinds we hier wonen (klein jaartje) dat we een koolmonoxidemelder in huis moeten hebben, en geloof me, die komt er. Eerder gister dan vandaag!
Ik heb al een x je verhaal gelezen en nu weer.. Weer moet ik huilen. Wat een vreselijk verhaal. Sterkte.
Ooh echt ik jank me kapot hier,klinkt zo afgezaagd maar heb er geen woorden voor Bedankt voor het waarschuwen,wij gaan binnenkort verhuizen en ik ga morgen direct bellen om de ketel te laten nakijken! Vind je heel moedig!! Heel veel liefs en sterkte van ons
Na het lezen van dit verhaal ben ik meteen gaan uitzoeken wanneer die van ons voor het laatst is gecontroleerd. Dat is dus in 2006!!! We wonen notabene in een appartement van mijn souders. Hier komt nu volgende week iemand controleren.