Strijkkraal@ Lieverd spannend ! Ik duim natuurlijk keihard mee + kaarsen branden. Ga zo hard duimen dat ik wel na tijd nieuwe duimen nodig ben , ik vraag die dan alvast bij je aan Knuffel mee voor jouw en je zus !
Vele vele positieve wensen komen jullie kant op Ik zal ook duimen duimen duimen duimen.............voor jullie Heel veel succes!
ook al ken ik je niet en hebben we niet met elkaar gesproken hier op ZP .. toch wil en moet ik hier van mezelf ff op reageren .. en wens ik jullie 2en(je zus en jij) uit de grond van mijn hart heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel s6 toe met de punctie .. en dat dat ene eitje .. een top EI mag wezen!! zet um op!! hier draaien de duimen ook overuren! TOI TOI TOI.. Liefs Wish
ik ga ook zeker voor je duimen!!! vind het echt knap dat je al zo lang bezig bent en er toch weer 100% voor gaat! respect!
Ik duim mee! Ik hoop van harte dat jullie allerlaatste poging mag slagen. Alvast veel succes ermee (en met de ellendige wachtweken)!
Duimt heeel heel heel heel lang en hard voor jullie! 10 jaar is een onmenselijke tijd. Ik ken jullie niet, maar als je al 10 jaar die wens hebt en er er al zo lang mee bezig bent wat een doorzetters zijn jullie dan en dan moet en zou het toch lukken! Duim duim duim!
Ik snap je teleurstelling, ik steek hier een mooie kaars aan en zal heel hard voor je duimen, go gouden ei go!!