Helemaal geen ego hoor! Ik heb dan wel nooit samen met je n een topic gezeten, maar wel langs zien komen. Mijn duimen gaan in de duimmodus!! Spannend hoor!
Mijn dochter was een eigenwijs ei die ineens heel hard groeide, punktie en 1 ei of overlaten gaan was de keuze, nu dat eigenwijze ei is mijn egenwijze dochter geworden Bij mijn zoon waren er maar drie follikels goed genoeg gegroeid en ja, weer de de poging gewaagd. Gaat op kwaliteit niet kwantiteit zeg ik maar
Ik duim ook mee voor jullie! Dat dit ene eitje maar een mooie baby mag worden, jullie hebben het zo verdiend!
Potverdorie, dat ene ei moet een super ei zijn!! Zoals Bittersweet het noemde.. Een gouden ei!! Toi toi toi!!
Ik ben niet heel actief op dit forum, maar duim zeker mee dat dit mag gaan lukken!! Dat hebben jullie echt wel verdiend lijkt me zo...... duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim ............
Ik duim ook echt ontzettend hard voor jullie mee!!!!!! Succes en sterkte deze spannend dagen!!!!! duim duim duim duim duim duim!!!!!!!!!!!!!!!!!