... en toen kwam de laborant en die blies het verhaaltje uit Helaas is er geen eicel gevonden, we zijn klaar
@Strijkkraal: meisje, toch! Weet even niets te zeggen.... In ieder geval een dikke knuffel en heel veel sterkte voor jou en je man!
War erg! Wij hadden het graag anders gezien voor jullie. Heel veel sterkte en een dikke knuffel. Liefs, N
Oh nee... Heel veel sterkte. Worden schieten gewoon te kort... Is een eiceldonatie via een andere weg (buitenland?) geen optie meer voor jullie? Al kan ik me goed voorstellen dat je daar op dit moment helemaan niet aan kunt denken...
wat verschrikkelijk en wat een domper!!.. heb het heel erg met je/jullie te doen!! heel veel sterkte met het verwerken van dit nieuws.. pfff wat een opgave!!
wat ontzettend k**... heb er eigenlijk geen woorden voor... ik wens jullie ontzettend veel sterkte en kracht toe. liefs
lieve Strijkkraal wat ontzettend balen zeg. en dan nog zacht uitgedrukt. heb er geen woorden voor. heel veel sterkte. liefs bittersweet
Oh wat een ontzettende tegenvaller zeg.... Ben er stil van. Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe om deze gigantische teleurstelling te verwerken. Ik denk aan je. Hoe gaat het met je? Kun je nog ophouden met huilen vandaag? Hele dikke knuffel.
O nee dit meen je niet ! Lieverd weet even niet hoe ik je nu helpen kan. Maar weet wel als ik je ergens mee kan helpen je me altijd mag pben . Na 10 jaar gaat het lampje uit , ik huil met je mee meis. Dikke knuffel .
Ik kan je niet vertellen hoe erg mij dit voor jullie spijt.. Ik voel enorm met jullie mee!! Enorm veel sterkte, kracht en steun gewenst bij het verwerken van deze onvoorstelbare klap! Liefs
Meis, wat een ontzettende tegenvaller! Wat ontzettend naar! Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe om deze verschrikkelijke teleurstelling te verwerken.