Waarschuwing: ego bericht en verzoek ...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Strijkkraal, 16 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi Strijkkraal

Bgrijp ik het goed dat je zelf nog een ivf poging hebt gedaan? Hoe is het gegaan meid. Hoop zo dat je goed nieuws hebt gehad en er een terugplaatsing is geweest van het wel bekende goude eitje! Moet gewoon!!!

Liefs
    Bittersweet

2. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ddddddddddddddduuuuuuuuiiiiiiimmmmmmmm

3. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Hi ... nee, we hebben geen ivf poging meer gedaan?

Op dit moment zijn we eigenlijk alleen maar bezig met het feit dat we kinderloos gaan blijven, het een plekje geven en proberen verder te gaan. Weer een nieuw doel te stellen, iets om naar uit te kijken.

x
    Strijkkraal

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.449
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik vind het zo afschuwelijk voor je, ik heb er gewoon geen woorden voor.. :(
    Misschien een idee, mocht je dat fijn vinden, om eens met mensen van Freya er over te gaan praten. Eerdaags wordt er een hightea georganiseerd voor mensen die (nog) kinderloos zijn. Ik zeg niet dat je er heen moet, maar misschien past het bij je om naar zo'n bijeenkomst te gaan?

Hoe dan ook, heel veel sterkte. Je bent daar waar we allen zo bang voor zijn of zijn geweest.

5. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi Strijkkraal,

Meid ik had berichtje gestuurd maar had niet op de datum gelet wanneer je deze weblog was gestart. Sorry dat ik het nog heb gevraagd.
    Wat ontzettend heftig zeg, het moment dat jullie het af moeten gaan sluiten. Hoe gaan jullie ermee om? Hebben jullie nog hulp gezocht? Moet zeggen dat ik er de laatste tijd ook veel over aan het nadenken wat als het niet mag lukken pff wil er nog niet aan denken probeer maar even stap voor stap te denken. Hebben jullie al bepaalde doelen voor ogen?
    Nou meis heel heel veel sterkte en hoop dat je nog regelmatig zal reageren zodat we elkaar kunnen steunen in deze moeilijke periode.

Liefs
    Bittersweet

Deel Deze Pagina