Gefeliciteerd met je verjaardag, en alvast gefeliciteerd voor morgen, Ik wens jullie een hele fijne en mooie dag toe!!
Gefeliciteerd met je verjaardag. En voor morgen heel veel plezier geniet ervan (mijn verjaardag hihi)
Leuk!! Ik ben ook zwanger getrouwd, en had ook de spanning om de jurk haha Ik paste hem NET! Op foto's zie je af en toe dat het eigenlijk op het randje was (ik had bewust gekozen voor een rok met een top, maar de 'aansluiting' miste soms omdat mijn buikje toch al iets groter was dan verwacht
Moontje gefeliciteerd met je verjaardag!! En een hele mooie dag morgen toegewenst! Wat een super gave auto!!
laat je ook zien hoe hij jou morgen staat?? of hou je dat liever prive?? ik denk dat hij wel mooi staat met je buik ben stiekem ook erg nieuwschierig!!
Ik wens jullie de meest mooie geweldige en liefde volle dag van jullie leven. Ik hoop dat jullie super gelukkig zijn/blijven en samen heel oud gaan worden.
Gefeliciteerd met je verjaardag. En voor morgen wens ik jullie een prachtige liefdevolle dag. Mooie auto en prachtige jurk.