Pakketje niet binnen en nu???

Discussie in 'De lounge' gestart door stampertje, 25 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik had een mailtje gestuurd dat ik mijn bestelling niet binnen heb maar er is wel voor afgetekend volgends hun wat gaat er nu gebeuren weet iemand dat toevallig?

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Laat dat bedrijf dan maar aantonen dat jij hebt afgetekend. Als ze zeggen dat er is getekend, dan moeten ze ook een ontvangstbewijs oid hebben.

Kan het niet zijn dat het bij één van je buren is afgegeven? En dat die nog geen gelegenheid hebben gehad om het aan je te geven?

Bij mijn werkgever is het zo dat "de klant altijd gelijk heeft". We checken dus eerst wel wat er aan de hand is. Zijn de goederen verzonden, zijn ze afgeleverd en zo ja wanneer? Maar de klant krijgt uiteindelijk zijn spullen nog wel nageleverd.

3. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik zou vragen om aantoning van de aftekening
    als jij ze niet binnen hebt gekregen dan is dat zo
    hopelijk krijg je snel antwoord
    net wat er boven gezegt word misschien bij een van de buren

4. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    De buren hebben het niet baal hier wel van. Ik hoop dat ze weten te achterhalen waar hij is gebleven.

5. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

dan is het hun verantwoording
    ze behoren ook gewoon naar een id te vragen bij aftekening
    en als je geen van beide hebt gedaan dan behoren hun gewoon jou pakketje te leveren
    zou gewoon bellen en vragen om die ene handtekening

6. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Ik had dit bij een bestelling van bonprix, niet goed werd ik ervan.
    Uiteindelijk bleek dat ze mijn adres gegevens in hun eigen systeem verkeerd hadden overgenomen waardoor mn pakketje 5 straten verderop bezorgd werd.
    Na diverse mailwisselingen en telefoongesprekken heb niet hoeven betalen.
    De mensen die mijn zwangerschapsbroeken hadden ontvangen hadden ze uiteindelijk terug verzonden ;)

Dus blijven bellen en vragen waar het is afgeleverd en laat hun maar aantonen wat voor handtekening er is gezet.
    Anders heb je nog niks aan zon functie als "aangetekend pakketje" ;)

7. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Heb een mailtje gekregen dat hij is bezorgd en dat ze gaan kijken bij wie...

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Twitteren! Het schijnt te kunnen helpen als je zoiets spuit via social media!

9. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik zou eerst afwachten hoe een bedrijf dit afhandelt voor je het zwart maakt via twitter ed.

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Id wordt echt nooit naar gevraagd hier door tnt. Nou is die bezorger hier wel echt een ****, die geeft gerust pakketten voor ons bedriif af bij ons woonhuis(of zet het in de tuin) omdat hij geen zin heeft om 100 meter verder te lopen/rijden.

Inderdaad twitteren is een goeie, hoop datje pakketje boven water komt..

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hahaha...ja sorry!
    Ik bedoelde ook niet meteen natuurlijk (zit zo niet in elkaar dus had er niet bij stilgestaan dat mensen dit meteen gaan doen).
    Ik heb toevallig laatst een item gezien op tv, over hulp via social media. Die man kreeg toen uiteindelijk twee jassen...belachelijk...die ene leveren was toch voldoende geweest!
    Maargoed..dat is offtopic natuurlijk :D *het hielp wel, twitter :D*

12. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Twitteren heb ik niet ik weet eigenlijk niet eens wat het is ik hoop dat ik morgen meer weet

13. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    bij ons hadden ze een keer een pakket ter waarde van 80- in de tuin gezet, zo van die zie je wel staan
    lekker zeg :)

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wij hadden zo'n kinderserie besteld (boeken / dvd's etc.) ..die hadden ze nb in de houten kist van de vijverpompen gezet!
    Hoezo: het regende!
    VIJVERPOMPEN...sukkels! Heb een klacht ingediend.

15. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Dat is lekker dan net nog geen oogjes en tekst neem me mee neem me mee...
    Bij mij gaat het om bijna €150 maar het bedrag gaat het niet om meer om dat het niet is afgeleverd en ik wil het hebben niet geld terug ofzo...

16. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Wij hebben dit vaker gehad maar de laatste keer bij selectvracht en toen bleek mijn pakketje aan een verkeerde trackentrace code te zitten. Dus wie weet is er ook wel zoiets bij jou gebeurt.

17. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik heb het ook ooit meegemaakt met bol.com. Het was afgeleverd en ik had niets. Heb gebeld en kreeg het zonder problemen nog een keer opgestuurd. Ging ook om 150 euro aan spullen.
    Vermoedelijk heeft tnt het achterover gedrukt, maar aangezien hun klachtenafhandeling niets voorstelt komen we daar nooit achter.

18. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Bol.com is een goeie wat dat betreft. Die doen niet moeilijk en sturen direct na.

19. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Pakketje is nog niet binnen hij moet bij de buren zijn maar daar is hij dus niet....

20. Keiblij

Keiblij Actief lid

5 nov 2011
    317
    269
    63
    Ik heb dit ook een keer gehad.. Zij zeiden dat het afgeleverd was, ik zei dat ik het niet gekregen had. Uiteindelijk kwam het er op neer dat ik pech had, omdat ik het anders niet per post had moeten laten sturen. Wel kreeg ik een korting van 25 procent op de volgende bestelling..nou, die mochten ze dus van mij houden :) Ligt dus puur aan het bedrijf hoe ze er mee omgaan..

Deel Deze Pagina