Mijn zoontje heeft sinds kort een spreidbroekje. Nu ligt hij al aardig klem in de maxi-cosi. In het zh kreeg ik het advies om kussentje of handdoeken onder zijn kont te doen zo dat zijn beentjes over de rand komen. Maar dat klinkt zo onveilig. Heeft iemand nog andere tips??
Volgens mij is dit de enige mogelijkheid. Mijn dochter heeft een tijd in een campspreider gezeten en hebben de gordel van de mc op zijn grootst gezet. Handdoeken onder de billen en zo zat ze toch veilig. Inmiddels hoeft ze hem alleen nog maar in bed aan.
Hier hetzelfde...veiligheid krijgen ze van het vastzitten van het stoeltje en de banden over zich heen. Dan maakt een handdoek of kussentje niks uit!
Mijn zoontje heeft ook een campspreider gehad, wij hebben op de markt van schuimrubber een kussentje op maat laten maken zodat hij lekkerder in de mc zat. Je kunt ook de verkleiner hiervoor gebruiken en dan het rug/nek gedeelte van het zitgedeelte afknippen. Het laatste zou ik zelf alleen doen als je hierna geen kindje meer wilt anders is het zonde van de mc.