Politie toont beelden van daders zware mishandeling Vestdijk in Eindhoven

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door chantal26, 22 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
  2. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    echt te erg dit!!

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ik hoop dat de daders snel worden gepakt...

4. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Vreselijk!!!

Ik zag de beelden en werd echt onpasselijk.

En als ik de beelden zo zie heeft het slachtoffer nog "geluk" gehad dat hij "slechts" een zware hersenschudding en schade aan zijn mond/kaak heeft overgehouden.
    Het had veel erger kunnen aflopen.

Hoop dat de jongens snel herkend en gepakt worden!

5. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Bah wat een laffe actie. En vooral die ene is echt op het hoofd gericht, niet dat hij vanuit blinde woede maar een beetje in het rond schopt maar echt doelgericht op het hoofd. Walgelijk gewoon. Ik hoop dat ze snel gepakt worden en dan ook graag een echte straf.

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Wat een achterlijke lui !!.. Hoop echt dat ze gepakt worden

7. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Helden :$ :x!

Wat voor straf zullen ze krijgen? Helemaal geen k*t!:x

8. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Heb dit gisteren gezien op GeenStijl dat filmpje. Werd er helemaal kotsmisselijk van. Ik had echt gedacht dat die jongen dood zou zijn,hij komt goed weg met een hersenschudding maar wat je er psychisch voor verwondingen aan overhoudt wil ik niet weten :(

9. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

nou idd die durft de straat niet meer op hoor..

10. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Ik zag het vanmorgen ook, werd er kots en kotsmisselijk van, stelletje schoften!!!
    Niet te begrijpen dit soort acties, en zo jong zijn ze volgens mij ook niet, dus puberaal gedrag (zoals op telegraaf.nl stond) lijkt me uitgesloten... :x

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb aan de vestdijk gewoond, dat ligt parallel aan het uitgaansgebied, dat is daar 2 minuutjes vandaan.
    we hebben wel vaker dat soort dingen daar gezien, zelf ook een keer bijna slachtoffer van geworden. Vraag me af waarom dan specifiek deze knokpartij zo breed wordt uitgemeten in de media? Maar los daarvan is het natuurlijk compleet belachelijk!

12. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik durf hem niet te kijken maar hij gaat heel facebook rond dus het zal wel niet normaal zijn wat er te zien valt...

13. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Nick en Simon hebben hem ook gedeeld op Facebook, daarom kreeg ik hem ook te zien. Echt niet normaal! Ik heb hem zelf niet gedeeld maar dat Nick en Simon hem wel hebben gedeeld is een goed ding, grote kans dat er bekenden van die stel idioten tussen zitten die ze herkennen. Hoop echt dat ze maar snel gepakt worden!

14. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

EINDHOVEN - Twee jongeren uit België van 15 en 17 jaar oud hebben zich dinsdagmorgen bij het politiebureau gemeld naar aanleiding van de zware mishandeling van een 22-jarige Eindhovenaar op de Vestdijk in zijn woonplaats. Hun rol in de molestatie wordt onderzocht. Acht daders sloegen en schopten op 4 januari op de man in

15. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Er hebben zich al twee mogelijke daders gemeld.

16. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    die lui zijn echt zo min, wat een verrote mensen zijn er ook op deze wereld...weg ermee!

die jongen heeft ergens wel "geluk" gehad ja, zoveel trappen tegen je kop, er had er 1 verkeerd kunnen vallen en hij had wel dood kunnen zijn!! en waarom??? Bah...er schiet van alles door mn hoofd aan woorden maar laat maar...

hoop dat ze ze pakken, maarja en dan?

17. ik heb bewust niet gekeken, ik word daar altijd zo akelig van en dat blijft nog dagen hangen...

Ik hoop dat ze die daders snel hebben, en dat ze inderdaad eens goed gestraft worden... *valse hoop*

18. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    15 & 17.. Dat zijn nog broekkies..

19. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Verschrikkelijk. Wat mij betreft krijgen ze een flinke straf.

20. nono

nono Niet meer actief

Te gek voor woorden.

Deel Deze Pagina