Omroep Brabant: Politie toont beelden van daders zware mishandeling Vestdijk in Eindhoven Ik heb hier echt geen woorden voor :x
Vreselijk!!! Ik zag de beelden en werd echt onpasselijk. En als ik de beelden zo zie heeft het slachtoffer nog "geluk" gehad dat hij "slechts" een zware hersenschudding en schade aan zijn mond/kaak heeft overgehouden. Het had veel erger kunnen aflopen. Hoop dat de jongens snel herkend en gepakt worden!
Bah wat een laffe actie. En vooral die ene is echt op het hoofd gericht, niet dat hij vanuit blinde woede maar een beetje in het rond schopt maar echt doelgericht op het hoofd. Walgelijk gewoon. Ik hoop dat ze snel gepakt worden en dan ook graag een echte straf.
Heb dit gisteren gezien op GeenStijl dat filmpje. Werd er helemaal kotsmisselijk van. Ik had echt gedacht dat die jongen dood zou zijn,hij komt goed weg met een hersenschudding maar wat je er psychisch voor verwondingen aan overhoudt wil ik niet weten
Ik zag het vanmorgen ook, werd er kots en kotsmisselijk van, stelletje schoften!!! Niet te begrijpen dit soort acties, en zo jong zijn ze volgens mij ook niet, dus puberaal gedrag (zoals op telegraaf.nl stond) lijkt me uitgesloten... :x
ik heb aan de vestdijk gewoond, dat ligt parallel aan het uitgaansgebied, dat is daar 2 minuutjes vandaan. we hebben wel vaker dat soort dingen daar gezien, zelf ook een keer bijna slachtoffer van geworden. Vraag me af waarom dan specifiek deze knokpartij zo breed wordt uitgemeten in de media? Maar los daarvan is het natuurlijk compleet belachelijk!
Ik durf hem niet te kijken maar hij gaat heel facebook rond dus het zal wel niet normaal zijn wat er te zien valt...
Nick en Simon hebben hem ook gedeeld op Facebook, daarom kreeg ik hem ook te zien. Echt niet normaal! Ik heb hem zelf niet gedeeld maar dat Nick en Simon hem wel hebben gedeeld is een goed ding, grote kans dat er bekenden van die stel idioten tussen zitten die ze herkennen. Hoop echt dat ze maar snel gepakt worden!
EINDHOVEN - Twee jongeren uit België van 15 en 17 jaar oud hebben zich dinsdagmorgen bij het politiebureau gemeld naar aanleiding van de zware mishandeling van een 22-jarige Eindhovenaar op de Vestdijk in zijn woonplaats. Hun rol in de molestatie wordt onderzocht. Acht daders sloegen en schopten op 4 januari op de man in
die lui zijn echt zo min, wat een verrote mensen zijn er ook op deze wereld...weg ermee! die jongen heeft ergens wel "geluk" gehad ja, zoveel trappen tegen je kop, er had er 1 verkeerd kunnen vallen en hij had wel dood kunnen zijn!! en waarom??? Bah...er schiet van alles door mn hoofd aan woorden maar laat maar... hoop dat ze ze pakken, maarja en dan?
ik heb bewust niet gekeken, ik word daar altijd zo akelig van en dat blijft nog dagen hangen... Ik hoop dat ze die daders snel hebben, en dat ze inderdaad eens goed gestraft worden... *valse hoop*