Hoi dames, Btje rare vraag misschien, maar.. Wij zijn net zwanger van ons ICSI-wondertje, 1e kindje.. Na de terugplaatsing mochten we geen sex hebben ivm samentrekken vd baarmoeder.. Maar nu ben ik 5 weken zwanger, dan moet dat toch wel weer kunnen? De testen waren goed positief dus dan is het qua innesteling toch goed gegaan lijkt me.. Ben beetje onzeker, sta al tijdje droog haha, dus wil wel weer graag, maar ben bang dat het daardoor mis kan gaan.. Wie weet hoe dat zit en of het nu nog invloed heeft?
Wij zijn ook zwanger na ICSI en tegen ons is nooit gezegd dat we de eerste weken geen seks mochten hebben. Ik weet niet meer of we het wel of niet gedaan hebben eigenlijk. Volgens mij hebben we het gewoon gedaan. En mij lijkt inderdaad dat het ook moet kunnen nu, als de test positief is dan zit het goed ingenesteld. Dus veel plezier!
Als de test goed posi is en je nu op 5 weken zit dan ben je toch gewoon zwanger Is het dan niet hetzelfde als ieder andere vrouw die zwanger is? Die mogen ook gewoon seks hebben.. Seks kan geen kwaad hoor en veroorzaakt ook geen miskraam en anders laat je je partner niet te diep komen als je daar dan geruster onder bent Have fun