Even een waarschuwing voor alle mensen die hun kindje op een kdv hebben zitten en 's ochtends hun tas/spullen in de auto laten liggen omdat ze toch met 10 minuten terug zijn. Vorige week alles uit mijn auto gestolen, volgens de politie is in onze regio op dit moment kdv's erg populair vanwege bovenstaande. Ik dacht misschien geld het voor nog meer regio's. Ik had alles in mijn tas zitten en tas op de passagiersstoel. Misschien ter overvloede maar let op! en toch maar alles meenemen dus.
Ik zelf woon in Zuid-Holland. Maar als het hier zo is, zullen de inbrekers ergens anders het toch ook wel kunnen bedenken helaas. Hoop dat jullie het niet meemaken. Spullen zijn te vervangen, maar het is vooral zo'n gedoe.
Serieus joh?! Ik laat ook altijd mijn tas staan op de passagiers stoel, dan toch maar mee naar binnen nemen denk ik..
Doe ik sowieso altijd en overal. Je tas vol met spullen op een stoel laten liggen is wel erg aantrekkelijk voor criminelen En dat zal niet alleen bij een KDV zo zijn maar overal waar je maar even snel naar binnen loopt..
Denk niet dat echt regiogebonden is. Maar nabij scholen weten ze natuurlijk wel hoe lang ze globaal de tijd hebben.... Maar je tas op de passagiersstoel laten staan is wel heel erg aantrekkelijk (en makkelijk voor ze). Dat is vragen om problemen. Ook al moeten ze met hun 'takken' van andermans spullen blijven!
Hier vorige week ook bij een moeder op het kdv. Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar dus echt nooit bij stil heb gestaan, ik liet mijn tas ook altijd in de auto. Nu niet meer dus....
Woon in dezelfde gemeente en bij onze KDV hangen overal waarschuwingen dat je geen waardevolle spullen in je auto moet laten liggen. Er is al heel vaak een autoruit ingegooid en spullen gejat bij KDV.
ik zet mijn tas altijd op de grond voor de stoel nooit in de stoel en meestal gooi ik me jas er nog overheen ook... maar zelfs dat durf ik dus niet meer ... :S ... voortaan maar met tas bepakt zoonlief weg brengn.
Jullie hebben gelijk hoor. Op de passagiersstoel was inderdaad niet slim dus daar ligt enig verwijt bij mij. maar ik begreep van moeders op mijn werk dat ik zeker niet de enige ben die dat doet, dus vandaar even mijn berichtje hier.