Ik was net ff aan googlen op labeldoekjes en kwam ik op een site waar werd gewaarschuwd voor die labeltjes.Dit stond er: Een vriendin van mij, haar dochtertje heeft heerlijk zitten spelen met een labeltje van een theedoek. Ze heeft zo zitten spelen dat ze ineens begon te krijsen. Haar vingertje was helemaal blauw geworden. Ze had haar vingertje door het label gehaald en was gaan draaien. Zij naar de dokter en... door naar het ziekenhuis.. resultaat... ze mist nu een stukje van haar vingertje. Brrrr lekker verhaal...moet je toch niet aan denken
jep dit verhaal bedoelde ik.. zie mijn topic. labeldoekje.. ik heb der een gekocht. hij is nu nog te klein maar mocht ik het niet vertrouwen dan naai ik ze dicht
Echt eng, ik zat ook bij die topic te kijken en las ik dit Misschien overbodig, maar: in dit geval noooooit het vingertje losdraaien (ook als er bijvoorbeeld een elastiekje om de vinger zit). De afvalstoffen kunnen niet weg en hopen zich op in de vinger. Als je het losmaakt, schiet die concentratie afvalstoffen in één keer door naar het hart, daar kun je zelfs dood aan gaan... Pffff, bedankt voor de waarschuwing! Dit had ik ook nooit geweten brrrrrr
maakt ook niet uit. maar ik had het ook al gelezen.. heb het verhaal niet gekopieerd ofzo hoor.. maar goed.. blijft een eng verhaal
oeh, dat klinkt inderdaad wel eng, echt wel afknippen dan dan frummelen ze maar aan een oortje of zo toch?
Je kunt de lusjes ook doorknippen zodat het geen lusje meer is. Dan kunnen ze het ook niet meer om de vingers draaien lijkt me.