Babysuperstore in Sliedrecht is ook zo'n zaak. Bestellen, veel beloven, en afspraken niet na komen. Had onze kinderwagen besteld. Zou half december geleverd gaan worden. Pas 2 weken voor mijn bevalling kon ik met veel moeite de wagen op komen halen. Bleek de doos ook nog eens flink beschadigd te zijn. Kreeg ik als troost, als goedmakertje een knuffelbeer. Nou wat een vette hap, en dat op een bedrag van bijna 600 euro. Lijkt wel of al die zaken hetzelfde zijn. Als ze maar aan je kunnen verdienen. Want je bent tenslotte wel van hun afhankelijk. Je kan helaas geen kinderkamer of zo kopen bij de groenteboer op de hoek. Anders zou ik dat nog doen ook...
wij hebben de babykamer ook bij babyplaza gekocht hebben hem in maart besteld, lekker vroeg. rond de pasen hebben we de babykamer geverfd en gevraagd of het kamertje al binnen was omdat het toch al verder klaar was. het was inderdaad binnen en kon al eerder geleverd worden. hebben hier een afspraak voor gemaakt en de heren zijn gekomen en hebben het kamertje opgezet. allles ging perfect. wij zijn dan ook zeer tevreden over babyplaza. als je het kamertje wilt zien kun je in het fotoalbum kijken. het kamertje heet gaby.
Zo zie je maar, die grote ketens zijn lang zo gek nog niet ... Ik haal pas opgelucht adem als de kast geruild is ... en hun ook want dan pas krijgen ze de overige helft van hun geld ! Groetjes, Nikki F
is voor hen wel een stok achter de deur, omdat ze ook hun geld willen. Als ze het hele bedrag hadden gekregen, waren de prioriteiten niet meer bij jou geweest ben ik bang. En mochten ze niet meer met de andere kast komen, heb je toch een goedkoop kamertje
Dat is zo ! Ik ben heel benieuwd ! Kijk uit naar 26-8 om dan helemaal van hun af te zijn ! Groetjes, Nikki F