Ik heb een broek voor mijn zoontje gekocht, maar nu is de knoop eraf. Ik wilde op internet zoeken naar een nieuwe, maar weet niet hoe het heet. Het is geen echte knoop, maar zo'n schuifje zeg maar. Wie weet hoe dit heet en waar het te koop is. Op de markt ben ik al geweest, maar daar stond geen kraam met knopen vandaag.
Ik weet niet hoe zo'n knoop heet, wel wat je bedoelt. Misschien dat je ze bij een stoffenwinkeltje kunt kopen of een hobbyshop, waar ze ook naaigerei e.d. verkopen.
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, wat ook in paardrijbroeken zit. Een beetje dit idee? SL2 Broek/rok sluiting zilver 9mm | Sluitingen | De Knopenshop - Fournituren & Stoffen
Ik zou gewoon even langs de winkel gaan. Ik had het laatst met een soijkerbroek van Name It en toen hebben ze r gratis een nieuwe knoop opgezet!
danjewel, dat is inderdaad de knoop. Maar nu was ik bij mijn schoonmoeder en die had een heel mandje met wel 100den knopen en daar zat hij ook bij. Dus probleem opgelost. Broek heb ik een winkeltje gekocht met kleding die terugkomt van een postorderbedrijf. Dat was ook de reden dat de broek daar te koop was. Dus teruggaan kan niet hiervoor