Waarschuwing loopfiets - wat zouden jullie doen?

Discussion in 'De lounge' started by PenK, Jul 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

Aug 28, 2009
    1,350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee!! :$

edit: heb 'm dus uit elkaar gehad en volgens de filmpjes nu wel goed in elkaar gezet. Alles heeeel stevig aangedraaid en er met mijn volle gewicht op gehangen en aan getrokken. Nu vertrouwen we het toch wel, maar ik denk er toch nog wel over na om 'm toch terug te brengen...

2. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Heb t ding gehad en na 1 dag zat het stuur los... dus waarschijnlijk hebben wij hem verkeerd in elkaar gezet?
    Wij hebben hem daar op terug gebracht want het was ronduit gevaarlijk.
    En nu een houten loopfiets (die geregeld bij kruidvat en trekpleister te koop zijn).
    Stuk steviger en met binnenbandjes.

Als je het niet vertrouwt luister dan naar je gevoel. Straks krijgt je gevoel gelijk en kan je jezelf de schuld geven omdat je er niet naar geluisterd hebt.
    Beter voorkomen als genezen!
    Ik heb er naar geluisterd hoe gek ons meisje ook was met die fiets. En nu lees ik dit topic en dit zegt mij dat mijn gevoel gelijk had.

3. cherryl

cherryl Fanatiek lid

Jan 27, 2009
    2,923
    0
    0
    ik zou hem zeker terug brengen...
    je vergeeft het jezelf niet als er wel wat gebeurd...

4. Chantalleke

Chantalleke Bekend lid

Feb 6, 2007
    606
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    Jeetje, die van mij heeft al zo veel kilometers op die fiets geragd...maar ik laat er wel even naar kijken door papa vanavond. Volgens mij hebben we 'm goed gemonteerd..
    Zie ik dit ff toevallig..

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Gewoon gebruiken en goed in de gaten houden dat dat stuurtje vastzit. Als die vastzit, is ie echt niet zomaar van het ene op het andere moment los hoor....

6. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik denk niet dat je gelijk hebt. De eisen zijn gewoon dusdanig streng dat ze wel moeten.

Ik zou de fiets denk ik niet terug brengen. Denk ik... Misschien ook wel. Lastig te zeggen. :p

7. PenK

PenK VIP lid

Jan 20, 2006
    6,275
    521
    113
    O, gelukkig dat je er achter kwam voordat er evt. wat mis was gegaan!

8. PenK

PenK VIP lid

Jan 20, 2006
    6,275
    521
    113
    Als mijn man ook maar enige twijfel zou hebben zou het fietsje linea recta retour gaan.

9. Tord

Tord VIP lid

Oct 26, 2009
    7,304
    299
    83
    Ik zou hem wel terugbrengen, en inderdaad een andere uitzoeken.

10. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

als mijn vriend zeker weet goed te hebben gedaan en goed inklaar te hebben gezet
    zouden wij hem gewoon houden
    hij is onwijs zuinig op zijn lieve moppies
    en zal geen enkel risco lopen als hij maar denkt het niet goed gedaan is...:)

11. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ik had op de eerste pagina al gereageerd maar had toen ook de link bekeken, daar stonden ook die super slurper rietjes van fristi op en dat ze terug gehaald worden, maar wat schetst mijn verbazing vanmiddag in de c1000??? juist de super slurper rietjes, stond een vrouwtje bij die het in haar wagentje wou leggen en heb haar maar verteld wat ik heb gelezen maar vind het wel erg slecht dat ze nog steeds te koop zijn! als ik niets had gezegd tegen het vrouwtje zat ze misschien vanavond wel met haar dochtertje op de hap :(

Share This Page