Hallo, Ook ik ben nu ik zwanger ben aan het kijken voor het wisselen van zorgverzekeraar. Ik wil namelijk alles mbt de bevalling vergoed krijgen (dus eigen bijdrages en poliklinische bevalling. Ik wil gewoon niet naar de kosten te hoeven kijken of achteraf vanalles bij te moeten betalen. Nu heb ik via independer bekeken wat het beste bij mij past incl fysio en tandarts. En nu komt salland uit de bus voor 119,00 euro, wat dus niet te duur is. Maar ik ben hier eigenlijk totaal niet bekend mee. Dus wie heeft er zijn verzekering bij salland lopen en wat zijn de ervaringen?? Alvast bedankt!
Hallo, Ik heb al 10 jaar zo`n beetje een zorgverzekering bij Salland. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Mijn schoonmoeder werkt er namelijk. Zodoende ben ik toen der tijd aan deze maatschappij gekomen. Maar het bevalt uitstekend. Ik vind ze erg service gericht. Als je ze belt voor een vraag dan ben ik altijd snel aan de beurt enzo. Laatst belde er een jongen van Salland zomaar op met de vraag of ik het enigenrisico in termijnen wil betalen. En aangezien ik het volledige eigen risico altijd kwijt ben vind ik dit wel een service. Echt voor jou misschien onbekend, maar het is een prima zaak! Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.