Waarschuwing! Piramidespel

Discussie in 'De lounge' gestart door CreaLinda, 2 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissMac1973

MissMac1973 Actief lid

3 mrt 2007
    244
    0
    0
    self employed
    Hoorn
    Dat Amway nog bestaat in Nederland.. Ze bestaan al járen, t'is ook niet mijn bedrijf maargoed er zijn mensen die erbij zweren..

Maar netwerkmarketing ansich is niets mis mee hoor. Wij hebben jarenlang gewerkt met grote online netwerkmarkting bedrijven die opgezet waren door vrienden van ons.

Netwerkmarketing is géén piramide spel maar doodgewoon een geheel ander marketing principe dan die wordt toegepast voor produkten die je doorgaans in de winkels ziet of in de grootwarenhuizen.

Het principe ligt in het feit dat de fabrikant tevens groothandel en de klant ook distributeur. Dit scheelt vanuit een economisch oogpunt 2 stappen én dus de bijbehorende procenten in de verkoopprijs. En tevens betekent dat dat de klant met een distributeur status (zie het als klanten pas waar je 30% korting krijgt en het product kan verkopen met bv. 20% winst) kan verdienen aan directe verkoop.

Kijk dat Amway niet bij je past, ze zijn nogal kleverig is mijn ervaring (bedenk dat een goedlopende toko geen klanten met stroop hoeft te vangen, lol), kan ik volledig begrijpen, maar het is dus echt geen piramide spel maar wel netwerkmarketing..En daar kan je heel aardig mee verdienen als je dat goed aanpakt en met goede produkten en bedrijven werkt... Mark my words.. ;)

Als je echt wilt bijverdienen en met produkten wilt werken alszijnde zelfstandige zou ik je een aantal goede suggesties kunnen doen, (geen Herbalife of Kleeneze, maar wel erg interessant en fantastische produkten)maar dan graag met een pb-tje.

En natuurlijk met een on & offline focus. Hedendaagse netwerkmarketing bedrijven met een internationaal karakter bieden tevens uitstekende mogelijkheden om ook via internet aan de slag te gaan.

groetjes Hilde

Deel Deze Pagina