Waarschuwing van Marktplaats

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 3 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Heeft iemand gehad dat ze gewaarschuwd was maar dat dat te laat bleek te zijn omdat je al met de persoon voor wie je gewaarschuwd bent in zee bent gegaan?

2. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    nee, ik kende hem niet, maar hij wou een partijtje restanten van me overnemen tegen een belachelijke prijs en dat heb ik afgewezen.
    Vond hij schijnbaar reden genoeg om mij ff te stangen.

3. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Het ligt er ook aan wat je aanbied.
    Heb regelmatig telefoons verkocht via marktplaats, maar dan kreeg je als eerste een hoog bedrag en moest je de telefoon naar het buitenland versturen (nooit gedaan overigens). Als dat gebeurde gelijk gemeld bij MP en die verwijderden die mensen dan ook gelijk.
    Ook wel eens zo'n mail gekregen van MP. Supernetjes, met name omdat je weet dat je niet verder hoeft te gaan met mailen met die persoon.

4. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik heb nooit een mail gehad van mp.

ik heb ook nog maar 1 keer iets gehad van hmmm, dit riekt en toen hebben we hetgeen we wilde kopen zelf afgehaald. op een niet bestaand adres uiteraard. dus blij dat we geen geld overgemaakt hadden.

5. Ellen291982

wat kinderachtig van die persoon zeg. dat snap je toch niet dat mensen zulke dingen doen

6. Ellen291982

idd maar goed dat je niks had overgemaakt. moest je er ver voor rijden? hoop het niet.

7. Sensea

Sensea Niet meer actief

drie kwartier en dan nog terug. maar het was iets waar mijn dochter al 2 jaar voor gespaard had maar wat wij niet vertrouwde. dus alleen op deze manier kregen we zekerheid voor haar.

8. Ellen291982

wat supersneu voor haar zeg! maar goede zet van jullie dat jullie het geld niet hebben overgemaakt. 3 kwartier heen en terug is ook best een eind.
    heeft ze hetgene ze wilde nog ergens anders kunnen kopen?

9. Sensea

Sensea Niet meer actief

ja uiteindelijk wel gelukkig, duurde wel ff trouwens. vond het ook zo sneu, ze wilde het zo graag hebben en zolang voor gespaard en was echt heel boos omdat ze zo teleurgesteld was natuurlijk.

Deel Deze Pagina