Kun je dit toelichten? Dan bedoel ik de link met het verhaal van de topicstartster in combinatie met jouw reactie.
Dankjewel voor alle lieve berichtjes. Mijn spierkracht komt gelukkig steeds meer terug en ik begin langzaam weer te genieten van de baby Mentaal is het erg zwaar, heb huilbuien en ik denk constant aan wat mijn naasten hebben moeten meemaken. Ik probeer nu zoveel mogelijk te focussen op de toekomst. Het is gelukkig goed afgelopen en ik moet nu lekker uitkijken naar de komst van de baby ❤️
Je hebt vast en zeker een nazorgtraject maar hopelijk hebben ze ook een pyschologische begeleiding voor je naasten (jijzelf zal m ongetwijfeld wel hebben), maak daar gebruik van het is niet niks wat er op jullie pad is gekomen.
@Babyaapje, dank voor het delen van je verhaal en voor het eventueel aanzetten tot nadenken. Sterkte met je herstel! Had vanochtend een vriendin op de koffie die intensivist is, en helaas bevestigde ook zij dat ze relatief veel zwangeren op de IC zien.
Sterkte!!! Ik heb zelf in de naslaap van (veel minder heftige) corona veel gehad aan osteopaat en accupunctuur. Ook juist bij weer tot rust komen. Misschien heb je daar nog baat bij.
Wat ontzettend lief dat je, na alle ellende die je hebt doorgemaakt en het zware revalidatie proces wat je nu ingaat.. de tijd neemt om anderen te waarschuwen wat de mogelijke consequenties zijn als het mis gaat.. Ik wens jullie het allerbeste toe.. In de bijlage meer over covid19 en zwangerschap. Voor mensen die geïnteresseerd zijn. Edit: of volgende YouTube filmpje na 26 min in de video, de rest gaat over fertiliteit. (wel in het Engels)