NU LIVE: Reddingsactie mijnwerkers Chili - RTL Nieuws Voor de geïnteresseerden. Er zijn op dit moment al 7 mannen bevrijd.
Ik volg het ook live op een engelse zender volgens mij. Erg emotioneel om te zien!! Als je dan ziet hoe ze hun geliefden in de armen vallen.. "zucht" Respect voor al die mensen die zo hard hun best doen om die mannen te redden!!!
Doula: inderdaad .. vind het erg emotioneel om te zien! Ik hoop dat deze mannen er psychisch ook snel weer bovenop komen! Er zijn er nu 8 van de 33 boven ... dus nog een hele hoop te gaan! Ik hoop dat 't goed gaat en er geen problemen zullen komen met de capsule!!
Ik hoop ook dat alles goed blijft gaan.. Stel je voor dat hij halverwege blijft hangen ofzo....... Zolang het wieletje draait is het goed!!
ze lijken nog aardig gezond en wel boven de grond te komen he?? jeetje, als je al zolang onder de grond leeft, dan houd je daar toch iets aan over? Is die man al boven de grond die vader was geworden??
Vind het ook erg bijzonder om te zien. Heb ook erg met ze meegeleeft, en ben blij als ze straks allemaal veilig en gezond weer boven de grond zijn.
misstiek , ja klopt , ze moeten nog heel wat doen! maar bedoelde ook meer , fijn voor de mensen die nu op dit moment bevrijd zijn wat prachtig om te zien als ze uit die capsule komen!
Nu al 15 veilig boven de grond.. wat een geweldig gevoel moet dat geven aan alle kanten.. En overweldigend om te zien!