vanaf hoeveel weken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Moedertjevj, 17 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

    Moedertjevj Fanatiek lid

    1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    vanaf hoeveel weken kan je het babytje voelen?

    ik voel zo heel soms een plopje, maar dat zullen mijn darmen wel zijn zeker? :rolleyes:
     
  2. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hmmm t kán bijna nog niet, máár er zijn meiden op t forum die de kleine idd ook met 12 weekjes voelden, dus...
     
  3. Moedertjevj

    Moedertjevj Fanatiek lid

    1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    en vanaf hoeveel weken kun je weten wat het geslacht is?
     
  4. Lindy

    Lindy VIP lid

    16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    ik voelde het met 15 wkn ongeveer..

    en als ik het goed heb kan je vanaf de 4 mnd. het geslacht zien.. meestal zien ze het goed vanaf 17 18 weken volgens mij
    kan er naast zitten hoor :)
     
  5. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Haay Christy!

    Volgens mij kan je idd. rond de 17 weken weten wat het word, maar sommige weten het al eerder !
    Ik ga een poging wagen met 16 weken hihi...
    Kan niet wachten...

    En ik voel ook af en toe plopjes of een beetje trillerig... Heel apart, want meestal weet je wel een beetje hoe je darmen voelen, maar had 't aan mijn vk gevraagd en die zei dat ik zeker wel leven zou kunnen voelen! En met de doptone (waarmee ze het hartje beluisteren) zat ze links en onder mn navel, dus ik zei, ik heb meer het idee dat het rechtsonder zit, en ja hoor daar hoorde we het hartje!
    SUPERRRR...

    Dus het zouden best je darmen kunnen zijn, maar het kan ook goed dat je een teken van leven voelt! Hoe dan ook, wel of niet... De gedachte is al heel mooi! Maar het echte werk de flinke schoppen die zijn meestal met 20 wkn :D hihi

    Succes met je zwangerschap geniet er lekker van wijfie...

    -xxx-
     
  6. saartje27

    saartje27 Fanatiek lid

    13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Ik voelde de kleine met ongeveer 16 weken bewegen. En met 13 weken wisten we voor 90% wat het zou worden.

    Mijn vriend heeft de kleine gisteren voor het eerst gevoeld!
     
  7. maja82

    maja82 VIP lid

    30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik voelde vannacht ook allemaal plopjes, maar dat waren echt m'n darmen. Het kan namelijk niet dat ik nu al wat voel, maar ik kan me wel voorstellen dat als ik verder was geweest ik zou denken dat het het frummeltje was. Dus is misschien bij jou ook zo?
    Lijkt me wel heel gaaf om op een gegeven moment je uk te voelen :D
     
  8. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    van af een week of 16 voelde ik het wat kriebelen en heb sinds een paar dagen dat ik het gevoel heb dat er van binnen uit iets omhoog geduwd word (hoofd of billen) maar echt schoppen heb ik nog niet gevoeld
     

Deel Deze Pagina