Zwembad speelgoed?

Discussie in 'De lounge' gestart door Baloei, 6 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baloei

Baloei Niet meer actief

Hallo dames!

Wij hebben een heel groot zwembad, en ik ben op zoek naar leuk speelgoed om mee te spelen voor in de zomervakantie!

Nu heb ik al zo’n opblaasbare basket gezien, dat is leuk! Hebben jullie nog tips? Geen dingen om op te duiken, want daar is het bad veel te diep voor, haha.

2. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Hier hebben ze veel plezier met zo'n grote band en met een bodyboard.

3. Baloei

Baloei Niet meer actief

oja! Een bodyboard is leuk! Goed idee!

we hadden een flamingo, maar die heeft vorig jaar niet overleefd helaas

4. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.696
    4.304
    113
    noord holland
    Bij ons doken ze altijd graag van die duikstokjes etc op. Daar konden ze zich vaak heel lang mee vermaken.

5. Baloei

Baloei Niet meer actief

Ja is super gaaf! Maar daar is het echt te diep voor helaas

spruitje80 vindt dit leuk.
  6. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Wij hadden ooit vissen met een soort motortje die dan door het zwembad zwommen, deze moesten de kinderen dan zien te vangen.
    Verder maken ze hier graag een parcours door bijvoorbeeld allerlei opblaasbare beesten achter elkaar te leggen. Daar moet je dan zo ver mogelijk overheen zien te lopen. (Niemand heeft ooit de overkant gehaald.)
    Of een onderwater parcours, wij hebben ooit bij de decathlon aquaways gekocht, ook super leuk! Dat kan je eventueel ook combineren met dingen opduiken.
    Of gewoon los dingen opduiken, wij hebben diamantjes, staafjes, visjes en een soort ongrijpbare frisbees om op te duiken. Het zwembad is 2,60m diep, dus dieper dan normaal, maar hier nooit problemen gehad met dingen opduiken.
    Ook hebben wij 2 waterpolo doeltjes, erg leuk als je met meerdere mensen bent.

Qua opblaas gevallen hebben wij behalve luchtbedden en hangmatten, een flamingo, eenhoorn (alhoewel 3m meer een eenhoorn eiland is), krokodil, haai, schildpad, krab, donut en gewone grote opblaasbanden.
    Verder nog van die drijfstangen.

Veel plezier alvast!

7. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.316
    10.282
    113
  8. Baloei

Baloei Niet meer actief

owly vindt dit leuk.
  9. Baloei

Baloei Niet meer actief

echt? 2,60 meter diep? Hier zijn ze 6 en 9, de oudste is een echte zwemrat, maar de bodem wordt niet gehaald. Ik heb eigenlijk geen idee hoe diep het precies is, ik denk ongeveer 3,5 tot 4 meter. Ik heb zelf dan ook last van mijn oren als ik op de bodem zwem. Maar het is te proberen dus!

10. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    In Nederland is de gemiddelde diepte vaak 1,50m, veilig om in te zwemmen en te duiken, en warmt relatief snel op. In het buitenland zijn privé zwembaden vaak 1,80-2m diep, dus 2,60m is echt diep voor een privé zwembad.
    3,5-4m diep heb ik nog nooit gezien in mijn leven, en ik ken toch echt heel veel mensen met een privé zwembad in hun tuin.
    Overigens heb ik soms ook last van mijn oren hoor. ;)

11. Baloei

Baloei Niet meer actief

Haha ja ik zou er ook nooit zelf voor gekozen hebben hoor! Het had een andere functie dan dat van zwembad vroeger. Maar omdat de waterverversing enz boven aan de rand zit is er ook geen mogelijkheid om er simpelweg minder water in te doen. We hebben het vorig jaar weleens over de bodem ophogen gehad, maar dat is ook heel bewerkelijk helemaal.

De temperatuur is gek genoeg altijd wel prima, maar als je naar de bodem duikt is de onderste 1,5 meter wel echt een paar graden kouder. Als mijn man op de bodem staat en ik sta op zijn schouders, komen we net niet boven water uit. Dus denk toch wel een meter of 3,5-4

12. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.316
    10.282
    113
    Dat vond ik ook, zeker voor dat geld.

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.050
    2.186
    113
    Brabant
    Laat maar, al gelezen

14. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.845
    4.103
    113
    Hoe diep is het dan wel niet?
    Maar verder duikbril en snorkel, drijvend volleybalnet en luchtbedden natuurlijk.
    Heb er zelf geen ervaring mee, maar die drijvende hangmatten schijnen lekker te zijn.

15. Baloei

Baloei Niet meer actief

3,5 - 4 meter, echt wel te diep. Die drijvende matten lijken mij zo eng, als ze daar onder komen, komen ze dan wel weg?

16. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.845
    4.103
    113
    Dat is inderdaad voor de meeste mensen te diep om te duiken ja.
    Ik bedoel die waterhangmatten. Heb even geen linkje, maar google maar eens.
    Bij die dingen zie ik eigenlijk geen risico als ze er onder komen. Je duwt ze zo weg. Een groot luchtbed of mega opblaasflamingo lijkt me erger dan.

17. Glitterhartje

Glitterhartje Fanatiek lid

30 jan 2021
    2.386
    1.923
    113
    Een volleybal net boven je zwembad hangen en dan water volleyballen

of speelgoed zoals op plaatjes

Deel Deze Pagina