Rot dilemma! wat zal ik doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Acem, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Ik ga het kort houden.
    Wij wonen al een tijdje bij E. Nu zijn er hele goede vrienden van hem (een stel) die in de straat woont bevallen van een meisje.

Ik wilde al heel graag een keer langs gaan voor kraamvisite. Mijn vriend is daar wat gemakkelijk in en stelt het steeds maar uit. Nu heb ik wat dingetjes voor het meisje gekocht met heel veel plezier en we zouden vandaag langsgaan.

Maar....
    Mijn zoontje zit bij hun zoontje op de creche in dezelfde groep. Steeds als ik hem breng of haal kom ik R. (de vader van de baby) tegen. Hij begroet mij alsof ik een onbekende ouder ben die zijn kind komt brengen... :$:( terwijl hij komt gewoon bij ons langs, en ziet de ontwikkelingen in het huis... Dus onbekend ben ik zeker niet voor hem... Zijn bezoekjes zijn vaak snel snel maar ja, voor mijn zwangerschap hebben we elkaar ook vaker gezien en zelfs een keer uitgeweest samen..

:(... Nou ja totaal geen reden dus om te doen of hij mij niet kent...
    Nou het dilemma is of ik nou samen met E. het kado moet gaan brengen of E. dit alleen laat doen. Ik heb het idee dat hij mij misschien niet mag ofzo waardoor die zo doet...

Ik heb dit met E. bespreekbaar gemaakt en hij probeert het zoals altijd goed te praten maar het is niet de eerste keer dat zijn groede vriend mij als een onbekende begroet. Echt zo van 'hoi' en wegkijken...

Tja... ik heb mijn twijfels... Ik ben eigenlijk niet van plan om te gaan maar wat zouden jullie in dit geval doen?

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik zou gewoon samen gaan..

En doet hij dan nog zo raar als je bij hun thuis bent zal ik hem vragen of ik wat verkeerds gedaan zou hebben waarom hij zo doet...

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Misschien is hij niet goed in social talk?
    Ik zou gewoon gaan.
    Je gaat toch niet alleen voor de vader?

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Je weet toch helemaal niet zeker of hij het slecht bedoelt?
    Ik zou gewoon meegaan...

5. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Tja zo zijn sommige mannen nou eenmaal.

Ik zou er niets achter zoeken hoor..
    Gwoon gezellig met je vriend ( of zelfs gewoon alleen als hij het steeds blijftuitstellen) op bezoek gaan...

6. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Of misschien vindt ie je juist heel leuk, dat kan ook..

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik maak ook niet altijd een praatje met een bekende hoor, dan kan ik bezig blijven. Vaak wil je op het kdv ook snel naar huis, dus 'hoi' en weg

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik ga ook niet met elke buurvrouw praten bij de psz, dan sta ik daar nog als de kids weer naar huis gaan. Misschien heeft hij gewoon haast?

9. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.876
    9.390
    113
    Gelderland
    Ik zou gewoon samen gaan. Ik denk dat hij gewoon snel naar huis wilt en daarom geen praatje maakt hoor ;)
    Ik zeg mijn buren met wie we vaak gezellig om kunnen gaan ook vaak alleen ff gedag anders blijf ik bezig;)

10. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik snap eigenlijk niet waarom dit een dilemma is :(.

Ik maak ook echt niet met iedereen die ik ken een praatje hoor als ik ze tegenkom. Vaak gewoon alleen even "Hoi!". En al helemaal niet als ik mijn kinderen naar het kdv breng, dan moet ik snel verder, want ik moet gewoon naar mijn werk.

Ik zou er dus niks achter zoeken en gewoon mee gaan. Buiten dat...je gaat toch niet alleen voor die vader op kraamvisite ;).

11. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Offf....

Hij was heel enthausiast over jou.. misschien TE.. rn vond zijn vrouw dat niet leuk.. en durft hij je nu niet meer aan te kijken.. of heeft ie wild over je gedroomd.. hahaha sorry!

nee, ik zou wel gewoon op visite gaan.. en als het dan weer zo raar is..gewoon vragen of er misschien iets is...

12. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Bedankt voor jullie reacties.
    Het is niet zozeer dat hij elke keer als hij mij ziet een praatje moet houden ofzo maar omdat wij hier nieuw zijn en de kinderen samen zitten leek het mij gewoon gepast als hij op zn minst vroeg hoe het bevalt op de nieuwe kdv of iets dergelijks.. hahaha maar ja misschien kan het hem vrij weinig schelen.. Maar uit fatsoen leek me dat gewoon gepast. Meer niet.

Maar goed misschien denk ik te ingewikkeld en moet ik gewoon lekker meegaan inderdaad. Thanks dames.

13. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Laat je niet gek maken hoor. Ga gewoon lekker heen, een kraamvisite duurt toch geen uren!

14. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Gewoon lekker gaan, misschien is hij een soort van verlegen ofzo. Kijk gewoon hoe het bezoekje gaat! Veel plezier alvast!

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    uhm... tis een vent! hahaha

en je kunt helaas iemand alleen maar vóór zijn hoofd kijken en er niet in...

maw; jij kunt allemaal suggesties doen maar alleen hij kan antwoord geven! Momenteel niet de juiste sitautie om hem te vragen dus zou er heen gaan en op een ander geschikt moment eens vragen... maar vul aub niet voor jezelf zulke dingen in.....

16. Nicky Lohs

Nicky Lohs Actief lid

20 mei 2012
    470
    0
    0
    Of hij denkt gewoon alleen aan wat hij moet doen. Kind afleveren en snel naar het werk. Of kind ophalen en snel naar vrouw en pasgeboren baby.

Dat kan ik me zomaar voorstellen, omdat ik vaak ook zo denk. Als ik even snel boodschappen ga doen ga ik dus niet kletsen met iedereen die ik tegenkom. Omdat ik daarvoor niet in de winkel ben. Ik heb ook nog nooit gekletst met andere ouders bij het kdv:$. Zo is iedereen daar anders in.

Dus ga lekker samen en geniet van dat kleine verse babytje!

17. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    En ook al zou hij je niet zo erg mogen (wat dus niet zo hoeft te zijn)..wat dan nog? Je hoeft niet door iedereen aardig gevonden te worden zoals jij ongetwijfeld ook niet iedereen even aardig vind.

Maar mij lijkt het meer een kwestie van of snel kind afzetten en door naar werk of gewoon iemand die zich geen houding weet te geven en gewoon niet erg sociaal ingesteld is. Kan dus ook gewoon karakter zijn.

Ik zeg dus, gewoon lekker gaan:)

18. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    haha, dat zou mijn vent ook kunnen doen hoor! Die is soms ook zo zo bot..

19. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Gewoon lekker samen gaan hoor!!

20. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Sorry, maar daar zou ik ook echt niet aan denken! :)

Deel Deze Pagina