Veel te vroege menstruatie, of innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Krimpie, 10 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krimpie

Krimpie Actief lid

18 mei 2015
    392
    148
    43
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik weet dat er al een soort topic is over dit onderwerp, maar voel me zo onzeker. Ik heb vorige week maandag mn eisprong gehad. Dat weet ik heel zeker ivm de positieve ovu-test zondag en de bekende zeurende pijn in de onderbuik op maandag. Normaal gesproken zou mn nod dus volgende week maandag zijn. Nu had ik zaterdagavond een heeeel klein beetje rozig slijm aan het wc papier en toen gaan slapen. Gisteren alleen rood slijm als ik met mijn vinger voelde en vandaag ook. Niets in mijn onderbroek.
    Kan dit een innesteling zijn? Daar heb je toch geen drie dagen (licht) bloedverlies van? Of zijn er meiden die dit wel hadden? Zaterdag was nog maar 5 dpo, dus een menstruatie is veel te vroeg.
    Test was natuurlijk nog hartstikke negatief vanmorgen (7 dpo dus).
    Heb wel het idee dat mn borsten iets anders voelen en heb veel speeksel. Maar weet inmiddels heel goed dat je lichaam je voor de gek kan houden.
    Zijn er misschien mensen met dezelfde ervaring? Zowel positief als negatief? Dus meiden waarbij het een innesteling bleek of meiden waar de menstruatie zo vroeg op gang kwam?

Hoop dat iemand me kan helpen met een soortgelijke ervaring.

Groetjes Krimpie

2. ikke24

ikke24 Actief lid

29 jan 2011
    197
    26
    28
    Vrouw
    Bij mij duurde de innesteling ook wel een dag of drie vier.. dus kan zeker wel. Ik denk dat het eerder een innesteling is dan een vroege menstruatie

3. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0
    Hoi! Ik heb ook met deze vraag gezeten!

Mijn nod was gisteren (9-8) maar op 5-8 begon ik met bruine afscheiding en roze/rood als ik ging vegen. Heel vreemd, ik heb dit nooit gehad! Toch helaas gisteren ongesteld geworden (althans daar ga ik vanuit). Bloedverlies met donkere sliertjes/klontjes. Ongeveer gelijke hoeveelheid aan een beginnende menstruatie. Dus bij mij was het helaas geen innesteling. Ik hoop bij jou natuurlijk wel! ;)

4. Krimpie

Krimpie Actief lid

18 mei 2015
    392
    148
    43
    NULL
    NULL
    Ja ik heb dit eerder ook wel eens gehad met bruine afscheiding (hoewel het toen pas op 9/10 dpo begon). Maar nog niet eerder met 5 dpo al!!! Ik hoop zoooo dat het innesteling is. Maar wil er niet te veel op hopen ;) het bekende spannende wachten voor iedereen ;)
    Ik heb alleen gelezen dat innesteling niet zo lang duurt (althans het bloedverlies ervan) meer meiden met langere tijd (heel licht) bloedverlies?

5. Krimpie

Krimpie Actief lid

18 mei 2015
    392
    148
    43
    NULL
    NULL
    Niemand verder??? Nog steeds geen bloed aan het papier, maar wel van binnen. Ben bang dat het doorzet. Iemand ervaring met zulke vroege menstruatie? What to do? Dan krijgt een eventueel eitje toch nooit een kans om te nestelen?

6. 3muisjes

3muisjes Bekend lid

9 aug 2015
    585
    0
    0
    Ik zit daar nu ook midden in. Zeer waarschijnlijk 6 aug. Eisprong gehad. En gisteren zoveel buik klachten. Menstruatie pijn. Tegen de middag bij het afvegen erg veel vers rood bloed. Dus een tampon ingedaan. Die ik er vervolgens in de avond weer half vol uit haalde (sorry voor detail )
    In de nacht niks gebloed en ook de pijn is weg.

Aangezien ik 6 aug. Het spiraal heb verwijderd en alles zo week was denk ik dat het rond mijn eisprong was. Maar ik heb geen idee wat mijn cyclus nu is.... om gek van te worden! Ik was gister blij met de rode duivels dan kunnen we nu echt gaan beginnen dacht ik. En nu zit ik weer in onzekerheid omdat het wel eens een innesteling bloeding kan zijn :(

7. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    spannend, hoop voor je dat het raak is!

8. Krimpie

Krimpie Actief lid

18 mei 2015
    392
    148
    43
    NULL
    NULL
    Spannend 3muisjes... Zitten allemaal in een zelfde soort schuitje!
    Vandaag weer niet meer dan roze slijmerig bloed (tja details horen erbij). Niks in de wc of onderbroek, alleen met vegen of "voelen".
    Sinds vanmiddag ook behoorlijke krampen en flink beroerd! Net al naar de wc geweest en dat hielp wel even maar nu alweer misselijk zonder buikkrampen...
    Heb vanmorgen nog niet durven testen en wil eigenlijk ook wachten tot het weekeind. Wat ontzettend spannend allemaal! Man je maakt jezelf gek!!
    3 muisjes; wanneer is ongeveer je nod? Bij mij volgende week maandag... Jij zou dan op 4/5 dpo bloeding hebben gehad dus? Is ook vroeg... Erg vroeg voor menstruatie. Moet wel zeggen dat ook spiraaltje gehad heb (2 jaar geleden) en het was de twee maanden erna flink op de hobbel!
    Hoop natuurlijk dat het direct raak is voor je!!!

9. Krimpie

Krimpie Actief lid

18 mei 2015
    392
    148
    43
    NULL
    NULL
    Vanmorgen vroeg wakker door buikkrampen en vlagen van misselijkheid! Nu nog steeds van die vlagen....
    Zit nu op 9 dpo en test was vanmorgen nog hartstikke wit.
    Krampen zijn iig niet van menstruatie, want dat heb ik nooit zo heftig. Zou natuurlijk wel buikgriep kunnen zijn. Hoeveel dagen dpo testten jullie positief?

10. Krimpie

Krimpie Actief lid

18 mei 2015
    392
    148
    43
    NULL
    NULL
    Overigens geen bloed meer gespot vanmorgen....

11. Palmboompje

Palmboompje Actief lid

16 jan 2013
    364
    0
    16
    Ik heb dit ook gehad en bij mij had t achteraf wel te maken met een innesteling. Ik verloor ook wat donkerbruin/rood 2 dagen. Was duidelijk geen menstruatie en ruim 1 week voor ik mijn menstruatie verwachtte. Vond t al zo vreemd en op mijn nod toch n testje gedaan en zwanger....ik was toen ook meteen misselijk.

12. sas1987

sas1987 Lid

18 mei 2015
    27
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik heb dit eigenlijk altijd voor mijn menstruatie een week tot 1,5 week van te voren begint dat al. Maar het kan ook goed zijn. Mijn verloskundige zei altijd dit kan ook te maken hebben met gemeenschap of innesteling

13. Krimpie

Krimpie Actief lid

18 mei 2015
    392
    148
    43
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties! Palmboompje; ik heb nu dus zo'n 4/5 dagen licht bloedverlies gehad. Bij het afvegen al twee dagen niet meer, maar wel als ik voel van binnen. Vanmiddag op terrasje broodje gegeten en half uur later weer misselijk.... Wat speelt je lichaam toch met je. Hopelijk komend weekeind een posi test in handen!

14. Palmboompje

Palmboompje Actief lid

16 jan 2013
    364
    0
    16
    Spannend zeg! Ik duim mee voor n positieve test. Laat je het weten als je hebt getest?

15. Krimpie

Krimpie Actief lid

18 mei 2015
    392
    148
    43
    NULL
    NULL
    Wat lief van je :) doet goed al dat meedenken en mee hopen!

16. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0
    @Krimpie: wat spannend! Ik hoop dat jullie snel een positieve test in handen houden! Ik ben wel erg benieuwd! Onze situaties lijken best op elkaar. Wij gaan waarschijnlijk toch morgen een testje wagen, ivm. De verjaardag van onze zoon. Ik vind het best een beetje eng hihi

@3muisjes: Hoe gaat het nu bij jou?

17. Krimpie

Krimpie Actief lid

18 mei 2015
    392
    148
    43
    NULL
    NULL
    Hier helaas vanmorgen een flinke veeg rood bloed... Ben bang dat het doorzet :(
    Nog steeds enorme buikkrampen. Zo erg dat ik zelfs denk dat er misschien wel iets gezeten heeft wat mis gegaan is. Of toch iets behoorlijk verkeerds gegeten.... Pff! Hoop dat het bij die veeg blijft.. Durf amper naar de wc 😉

18. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0

Pff niet leuk krimpie.. ik weet hoe het voelt :( hopelijk blijft het bij 1 veeg en is de buikpijn gewoon innestelingspijn! Wanneer mag je testen?

19. Krimpie

Krimpie Actief lid

18 mei 2015
    392
    148
    43
    NULL
    NULL
    Officieel is maandag nod.... En ik bloed nu al (hoewel het eerst dus heeeeeel licht was) vanaf 5 dpo. Nu 10 dpo.... Overigens vanmiddag geen bloed meer gespot aan het papier. Lijkt me dat er een wonder moet gebeuren, maar misschien nog een heel klein sprankje hoop...?

20. devilduckie

devilduckie Actief lid

22 dec 2014
    172
    10
    18
    basisschool lerares
    Na mijn miskraam in januari werd ik in feb en maart gewoon ongesteld. Feb was een echte ongesteldheid net zoals maart (dacht ik) heb gewoon 4/5 dagen "á la menstruatie" gebloed. Toch was het in maart een innesteling!! Hopelijk bij jou ook! Misschien volgende week een testje doen weer als je niet meer bloedt vanaf nu. Succes!

Deel Deze Pagina