@Noesje: Jouw man kan naar mijn hubbie zwaaien. Hij rijdt vanuit Rotterdam naar Roosendaal. Hij is om half vijf vertrokken en was net bijna voorbij Dordrecht. Maar goed, de brug is afgesloten, dus vraag me af of ik hem vandaag nog zie. Overigens heeft hij welgetelt een hele euro bij zich, dus hij kan niks eten of drinken en hij kan al helemaal geen hotel nemen ofzo. Of ik zou misschien zijn creditcard nr door moeten geven. Zucht...
Mijn broertje is weer veilig thuis. Ik heb nu (denk ik) geen bekenden meer op de weg zitten gelukkig. Pas om 3 uur vanacht gaan er weer familieleden op pad en hoop dan dat het iets minder geworden is.
Tja mijn man staat nog voor dordrecht dus zal wel heel laat thuis zijn maar ja we zullen zien, als ze maar goed thuiskomen dat vind ik het belangrijkste
Joepie ze is thuis, ze heeft er in totaal maar 6 uur over gedaan i.p.v. de normale 2,5 uur hihi! Maar ze is heel huids thuis! liefs, misspuma
Nou Daph, dat zou ik dan maar doen...geen eten oke, maar ook nog niks te drinken ...Denk dat je mannetje wel wat kan gebruiken, zo te zien is ie voorlopig nog niet thuis...
Ik krijg net een sms dat mijn hubbie over de moerdijkbrug rijdt. Deze is dus WEL open en niet zoals ze op het nieuws zeggen geheel afgesloten. Hij zegt dat t heel bizar is, allemaal vrachtwagens op hun kant.
Hehe, hij is thuis. Ik ga niet meer koken nu, dus hij is meteen even door naar de Mac. Jamjamjam (moet eigenlijk lijnen, moet nog zo'n 6 kg kwijt, zucht).
Fijn dat ie thuis is Daphne!.....Nu lekker eten Tascha...jeetje meis, wat sneu...ik kan me voorstellen dat je je rot voelt. Zeker omdat je moeder ziek is... kun je wel communiceren met haar?
ja, maar de batterij is bijna leeg. Het weer wordt wel steeds ietsjes beter. misschien ga ik haar nog wel halen.
Hier lijkt het ook eindelijk wat rustiger te worden, dus ik denk dat ik lekker mijn bedje in kruip! Voor iedereen die nog onderweg is of dierbaren onderweg heeft zitten: Sterkte met wachten! Het komt wel goed!
Hier lijkt het alleen maar erger te worden de dakpannen vliegen nu echt van het dak af mark wou het dak al op de gek
De hotels in Utrecht zitten zo goed als vol. Iedereen blijft er overnachten. dat was aan het begin van de avond al zo.