Waarschuwing: Zware storm op komst

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 17 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oh er zit een 7 maanden zwangere vrouw uit Belgie vast in Utrecht....

Je zal nu maar bevallen!

2. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Mijn moeder is eindelijk door iemand opgehaald, dus ik kan met een opgelucht hart naar bed toe. Welterusten iedereen.

3. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Hotel Belle is weer leeg: Vannacht een collega van mijn vriend en diens vriendin opgevangen plus een vriendin van mij. Alle drie gestrand in Amsterdam en alle drie te ver van huis (Den Haag en Arnhem) om nog thuis te komen door die storm. De luchtbedden zijn er goed voor. ;)

Mijn broertje was voor zijn werk in Den Haag, hij kon met een collega meerijden naar Utrecht en daar blijven slapen, want Deventer, waar hij woont, haalde hij ook niet meer.

Natuurlijk is het niet leuk, zo'n storm. Maar ach, ik vond het ook wel gezellig zo, met al die onverwachte gasten. :D

Belle, niet zo moeilijk in die dingen.

4. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Ik kwam vanmorgen aan op het werk en wil mijn auto op mijn vertrouwde plekje zetten... ligt daar een stuk dak :confused:
    In het laaddock ook een stuk en overal stukken van dat zware piepschuim...
    Er stond al een chauffeur te wachten, die vertelde dat hij gisteravond om 9 uur hier was en dat het er toen al zo bij lag...
    Was ik ff blij dat mijn autootje op tijd weg was daar!
    Niet dat ik 's avonds werk ofzo hoor, maar als het echt heftig was geweest, had ik misschien hier wel moeten overnachten en dan was ik nu minder blij geweest.
    Boven op kantoor zitten ze op het moment te werken in een poeltje water... :)

5. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    in amsterdam waren de dagdiensten ook al verlengd, en flink wat mensen op beschikbaarheidsdienst. Moest tot 5 uur in amsterdam blijven, maar mocht toen wel een warme maaltijd nuttigen op kosten van de baas. daarna met een collega meergereden naar mijn ouders. We waren bijna daar en toen hoorden we dat er geen treinen meer reden, dus ik was blij bij mijn ouders te zijn. Vanmorgen met flinke vertraging naar huis gekomen (moest voor controle) en daarna opgehaald door collega's om naar een beurs te gaan. Was wel lekker vroeg weer thuis.

6. Niet meer actief

Het stond hier in de krant dat er net over de grens in België een Cessna-vliegtuigje was neergestort op een begraafplaats. Ze hebben al meer dan 100 doden geborgen!

7. Female

Female Niet meer actief

oh? waar precies dan?

8. Niet meer actief

Deel Deze Pagina