Nou lekker dan ik moet morgen avond op de fiets naar mijn werk en naar alle clienten om die te verzorgen want ik werk in de thuiszorg. Als ik met fiets en al de lucht in waai dan weten jullie waarom ik niet meer op het forum ben te vinden na morgen Ik vind het ook paniek saaien hoor en de mensen op stang jagen. Maar js we zien wel. Doei Teddy.
Ik vind het eigenlijk alleen maar goed dat ze die waarschuwingen bekend maken. Ik denk niet dat het iets met paniekmakerij te maken heeft, maar puur voorzorgsmaatregelen. Je mag er immers zelf mee doen wat je wil natuurlijk!
en ik hoop dat het morgen rond 1 uur nog niet stormt! moet langs de verloskundige voor nacontrole! (gelukkig zitten ze tegenover onze flat ).
Niks herfst: LENTE! Struiken hebben al nieuwe blaadjes en je moet eens opletten wat er allemaal al bloeit! (En Lente klinkt stuk leuker toch?)
Nou ik vind het zwaar overdreven allemaal, vroeger werd er pas gewaarschuwd als het meer dan windkracht 10 was of zo, nu wordt er bij het eerste zuchtje wind gewaarschuwd, worden de veerboten uit de vaart gehaald en is het halve land in rep en roer. Ik ben zo vaak met windkracht 10/11 het wad overgestoken en nu gaat die boot er bij windkracht 9 al uit.
Ja inderdaad, ik vind het ook belachelijk overdreven. Natuurlijk kun je er rekening mee houden, maar om dan gelijk zo paniekerig te doen.
Vanmorgen waren er toch echt ook waarschuwingen voor vanmiddag hoor! Maargoed het maakt ook allemaal niet uit. Ik zie het allemaal wel. Heb ook niet veel aan zo'n alarm, moet toch naar mijn werk. Mijn baas ziet me aankomen: "Ik kom niet vandaag, want het weeralarm zegt dat ik binnen moet blijven."
Ja, het kan hard waaien, maar de storm komt morgen pas, las nu dat RTVNoord (door P. Paulusma) windkracht 11 tot 12 verwacht, kijk dan vind ik een waarschuwing wel op zijn plaats.
Tis hier stilte voor de storm...het waait wel en het zeikt van de regen maar de wind is nog relatief rustig.... We wachten het af.... Het weeralarm is officieel uitgegeven: http://www.knmi.nl/weeralarm_oranje.html Hier ook nog even de kleurcodes op een rijtje: http://www.knmi.nl/VinkCMS/explained_su ... p?id=31916
Gisteren heeft het bij ons ook al flink gewaaid want de vlaggen en de reclameborden van ons vlogen over de straat heen. Hier begint het nu al harder te waaien met af en toe een windstoot maar het zal nog harder gaan waaien. Het is ook flink aan het regenen nu bah geef mij maar sneeuw of gewoon flink koud hoor dat vind ik lekkerder als die zeikregen en wind.
nou het waait hier flink door vanmorgen (7 uur) was het zowat wind stil maar nu moet je toch goed uitkijken dat je niet van je sokken wordt geblazen en ik moet zo nog naar buiten met de honden ben wel blij dat ze hier in het park grote takken hebben gesnoeit. En dat weeralarm kan ik wel begrijpen mede ook omdat ik net op het nieuws zag dat het ook in de avondspits raak is en ik had er net al last van toen ik 50 in de stad reed. dat wordt dus gezellig als ik vanavond naar mijn werk moet
Regenen, waaien en donker in huis...... Pfff hier word ik echt niet vrolijk van..... Meer meiden hier last van? Kus, An
de kliko van de buren heeft net mijn autootje geramd! ale: lakschade .....balen.....moet ook naar mijn werk in de avondspits,kan gezellie worden,waait echt heel hard hier....kan alleen niet op de site van de knmi komen ?
Wat een vreselijke WIND En het regent ook heel erg hier niet normaal meer...hier wordt ik nou niet echt vrolijk van @erlida Ik moet ook werken en moet half 3 beginnen tot half 11 vanavond nou dat kan nog leuk worden op de weg... Ik kom ook niet op de site van knmi zal wel overbelast zijn
Het is hier inderdaad best slecht en het waaid hier ook al best hard. Van die windstoten. Maar ik kom uit de buurt van waar Lykerl woont, dus dat kan het verklaren waarom wij er al last van hebben
Hier ook weer pet weer, vorige week dond ook al, wel toevallig. Onze buren hebben geen putje in de tuin, die hebben nu een zwembad Weet iemand of die weervrouw al is bevallen?, die was toch zwanger?