Waarschuwing: Zware storm op komst

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 17 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilja

Ilja Bekend lid

24 sep 2005
    516
    0
    0
    De weervrouw is bevallen ja, ik hoorde van de week op de radio dat we Limburg weer op de kaart kunnen zien, nu haar buik er niet meer voorzit.
    Ik moest zo lachen om die opmerking dat ik niet meer heb gehoord of ze nou een zoon of een dochter heeft !

2. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    haha wat nou overdreven...mijn stoelen vliegen door de tuin, (zag net mijn kat voorbij vliegen)(ok dat stukje is gelogen ;) maar de stoelen vliegen wel echt!)onderweg moest ik 2 keer naar de andere helft omdat er een vuilnisbak op de weg lag. en vanmiddag moet ik er weer uit naar het Cb :) Ik vind dit soort waarschuwingen alleen maar goed en niks met paniekmakerij te maken hebben... het waait hier echt al flink!

3. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    het waait hier al heel erg!

De schutting is losgewaait en de vuinisbakken vliegen voorbij, net onze auto gemist gelukkig.

4. Niet meer actief

zo dan.. nou hier is het ook wel gezellig hoor! Geen kip die door de straat rijdt.

Ik ga straks zwemmen met mijn dochter, daarvoor moet ik een stukkie de A59 op. Kijken wat het wordt, zwemmmen of vliegen!

Wauw en die katten van mij. 1 heeft er gewoon een bloedende jaap. Gekregen van zijn broer.. Blaas en stootwerk is het hier met die beesten nu zeg!

5. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    hier waait het ook als een achterlijke hoop in ieder geval dat ed onderweg voorzichtig rijd (of tenminste zijn collega) want die is nu net onderweg vertrokken vanuit Frankrijk naar huis toe... :(

6. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    onze regenpijp is zojuist gescheiden van de woning.......

7. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Is idd geen paniekmakerij, ik vind dit geen gewoon stevig windje ofzo :confused: tis hier ook al behoorlijk bezig en als het regent klettert het keihard tegen de ramen ik heb mijn tuin nog niet bekeken, maar dat zal ook wel niet meer staan zoals vanmorgen :p Nu hopen dat die ene schutting het houdt, die staat niet zo stevig meer...

8. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    jeetje wat waait er regent het. (gld)
    De katten hierbinnen , zitten heel verschrikt naar buiten te kijken :)

9. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Het waait hier ook behoorlijk in Zeeland pffff, ga maar niet naar buiten toe!
    Mijn katten vinden het geweldig, mijn zoontje trouwens ook ;)

liefs, misspuma

10. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Haha mijn katten die stonden zostraks voor de deur dat ze wel ff een frisse neus wilden halen maar toen ik de deur open deed deden ze verschrikt een stap naar achteren wheheh watjes he :)

11. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Het spookt hier ook heel erg hoor!
    Moest net even de weg op naar Dordrecht pfff blij dat ik weer thuis ben.Zag overal afgebroken takken, omgevallen kliko/vuilnisbakken
    Net even snel de hond een plas laten doen nu het even droog is hier..anders doet ie toch niets, maar nu blijf ik ECHT binnen want heb geen zin om iets op m'n hoofd (of auto) te krijgen!

Mirre

12. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Mijn moeder is onderweg terug naar huis vanuit Amsterdam (luxe voor mij dat ze 1 dag in de week oppast :)) naar Limburg en ze heeft ruim een half uur stil gestaan omdat er bouwmaterialen op het spoor lagen *aaarg...*

13. Niet meer actief

En het word nog veel erger hoorde ik net op het nieuws.... :confused:

14. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    O jee, hier is de schutting vanuit de muur los gekomen, hopelijk blijft hij hangen tot mijn mannetje thuis komt.

15. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Wil ook op de website van het KNMI kijken, maar ook bij mij doet hij het niet :(
    Brrr...ja Nies ik dacht vanmorgen dat ze zeiden dat tussen 12 en 14.00 de storm het ergste zou zijn, maar ik heb medelijden met iedereen die vanavond in de avondspits zit!
    m'n partner is naar een begrafenis....nou lijkt me ook niet echt fijn om daar nu te staan met dit weer.

Mirre

16. Niet meer actief

Kom ik net thuis, zit mannetje al breed op de bank.
    "Ja, ik kon de torenkraan niet opzetten"

JOH!! ;)

Ik ga nu ff snel de tuinstoelen redden :confused:

17. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    de hond was zo bang denk ik die stond de hele tijd tegen de deur te springen dat ie naar buiten wilde, ik doe de deur open en hij vliegt gelijk zijn bench weer in.....

nog geen 2 min. zie ik dat ie het "ff" vlot achter de tafel heeft neergegooit..... :( ik zal het er maar vergeven.... ;)

18. Niet meer actief

He bah Mirre...das idd nie fijn... :(
    Ik hoorde net op het nieuws dat het tegen 6 uur vanavond heel erg word...en het neemt pas iets..let wel iets af tegen de nacht.
    Dus wees voorbereid!....Mijn katten willen ook niet naar buiten...zijn ook watjes hehehe!

Grien....dat dacht ik wel hahaha....zit ie al lang en breed thuis....de bofferd ;)
    Vanavond goed vliegweer zegt mn mannetje :confused:

19. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    pfff wees blij meid, die van mij rijdt nu bij Parijs maar daar waait het gelukkig niet zo hard als hier, maar zal blij zijn als ie vanavond binnenstapt weer.... :(

20. Niet meer actief

Rijd ie op een vrachtwagen Smoek?.... Daar zijn er al wat van om gegaan was net op het nieuws!

Deel Deze Pagina