Waarschuwing: Zware storm op komst

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 17 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Lekker positief Nies ;)

2. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Hier waait het ook heerlijk (westland ) en ik moet dadelijk weer terug na school en even vlug boodschappen doen. Heb wind tegen heen maar ik denk dat ik vlug weer thuis ben.

Gelukkig staat alles nog in de tuin is wel eens anders geweest.

3. Niet meer actief

Ja uhu....moet ik dan zeggen dat het lekker veilig is met een vrachtwagen...?....Ik wil Smoek echt niet bang maken hoor maar ik zou wel willen dat haar mannetje veilig over komt.
    Dan maar een overnachting in een hotel ofzo !

Enne...zet het nieuws maar aan...er zijn gewoon snelwegen afgesloten vanwege de storm!

4. Niet meer actief

Over vrachtwagens gesproken....kwam er net eentje tegen die zo af en toe alleen op z'n rechterwielen reed. Vond het eng hoor. Hij zou maar op z'n kantje gaan net wanneer jij er voorbij rijdt :confused:

Smoek...misschien kan je mannetje beter gaan overnachten in Parijs.

De tuinstoelen zijn weer veilig opgeborgen. Niet dat ik het erg vind dat ze kapot gaan maar als er eentje het raam binnen komt waaien staat dat zo slordig heh ;)

5. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    Nee hij werkt als sloper / asbestsaneerder en heeft van zondag tot vandaag in Frankrijk gewerkt, nu zijn ze om half 1 vertrokken vanuit Frankrijk en rijden nu bij Parijs, en daar valt het nog wel mee, maar ja des te meer ze hierheen komen des te erger het worden natuurlijk en ondanks dat ze niet in een vrachtwagen rijden, rijden ze toch in een aardig grote bus.... :(

dus brr blij als ie weer thuis is (hoop een uurtje of 7- 8)...

blijven overnachten is geen optie want hijzelf heeft geen rijbewijs, en ze zijn allemaal blij dat ze weer naar huis kunnen....en daarbij zij denken dat het wel meevalt omdat ze er nu (nog) geen last van hebben...yeh right

6. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Hoe het er thuis voor staat weet ik niet, maar hier op het werk zie ik door het raam de bomen buiten behoorlijk schuin staan.

Vanochtend kwam een vrachtwagen een printer leveren. Grote bak joh..... stond helemaal heen en weer te wiegelen. Leek wel het dek van een schip tijdens grote storm...

bij mijn man op het werk zijn al 3 platen van lichtreclame verdwenen.... hihihi..... hoezo winderig.... hihihi...

ben benieuwd hoe het vanmiddag verder gaat.

7. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Heb net even gekeken op www.nu.nl maar daar wordt je ook niet happy van. Wij gaan jassen aan en weer na school boodschappen doen dan kids weer halen en niet meer na buiten voor morgenvroeg.

8. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    @Nies het was geen aanval ik begrijp dat je het goed bedoeld! het was ook bedoeld als grap

Het is echt slecht weer en vrachtwagens zijn idd het meest vatbaar.

9. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Leuk dat je ons komt bezoeken tijdens werktijd :) :)
    Hier ook veel wind, heb de ramen dichtgedaan, Steven wil niet slapen, dus ik denk dat we zo maar gezellig film gaan kijken.
    Ik moet om 18.00 nog werken :confused: nou maar kijken hoever ik kom, misschien waai ik wel weer terug naar huis ;)

10. Niet meer actief

Weet ik wel wijffie...maar ik vind het echt eng hoor....klonk wel niet positief en was ook niet positief bedoeld ;)
    Enne... mijn reactie was ook nie negatief bedoeld hoor! :D

11. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    weet dat het goed bedoelt is heb net sms gehad daar waait het wel maar nog geen storm heb al gezegd dat ze hier een verkeersalarm hebben afgegeven tegen de tijd dat hij Nederland inkomt zal het een uurtje of 4 zijn hoop dat het dan een beetje minder is geworden al, weet ook trouwens niet of het in België ook zo erg is (wordt) als hier... :(

12. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    @ Nies ik vind het ook doodeng ik moet straks nog door dat weer heen. Ik werk in zeeland en daar is dus helemaal geen beschutting langs de weg en met al dat vrachtverkeer brrr :(

13. Niet meer actief

btw....voor diegene die nog moeten werken vanmiddag of vanavond...Je mag gewoon thuis blijven hoor. Is een weeralarm gegeven dus dat betekend dat je gewoon je baas kan bellen om hem te vertellen dat je vandaag ff overslaat ;)

14. Niet meer actief

Kun je er niet onderuit dan Taatje?.... Rijksverkeer heeft gezegd alleen de weg op te gaan als het strikt noodzakelijk is...

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Alles waait hier om! En het wordt steeds erger... :( Heb hier al 2 schuttingen plat liggen.
    Ben blij dat ik daarvoor verzekerd ben :D

16. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Ik zit nu op mijn werk en ik wil toch echt naar huis vanmiddag hihi

17. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Maar vind het wel doodeng en zal blij zijn als ik er ben!

18. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    brrrr tis dood eng op de weg! pfff eerst moest ik mezelf naar de auto worstelen en daarna rijden.. eng! jeez.. ben blij dat ik binnen ben.

19. Niet meer actief

ff over de vrachtwagens mijn mannetje is chauffeur, hij rijd zeecontainers
    als die leeg is heeft hij wel erg veel last van de wind maar een volle container zit al gauw 40 ton in, dat waait volgens mij niet zo gauw om.
    Maar ik zit even goed toch in de rats en zal blij zijn als die thuis is vanavond ;)

20. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Ik denk dat als je nu op je werk bent, en je moet best een eindje weer terug, dat je dan beter nu naar huis kunt gaan.

Straks in de spits wordt de storm erger. Dus wordt er geadviseerd om al eerder weg te gaan.

Deel Deze Pagina