en ik moet zelf vanmiddag nog naar een verjaardag. 2 kilometer hier vandaan, ik gok het er maar op dat het goed gaat. en dat ik niet zo veel bomen tegenkom onderweg.
Ik haat storm! Ik hoef er gelukkig niet meer uit vandaag, alleen om de hondjes uit te laten. Ik zal blij zijn als mijn man thuis is straks. Ik heb het er niets op. Hij geeft les en ik heb al gezegd dat hij zijn studenten maar gewoon lekker naar huis moet sturen en zelf ook naar huis moet komen. Maar hij zal denk ik niet naar mij luisteren.
Het klinkt leuk dat eerder weg gaan maar mijn baas ziet me aankomen! Hij ziet geen problemen met dat weer, hij zegt dat het allemaal wel meevalt. Hij is nu zelf onderweg naar bergen op zoom (vlakbij roosendaal) dus ja wat moet ik zeggen dan.
had geen boodschapjes gedaan voor vandaag maar eet wel lekker een broodje of tosti hoor het stormt echt niet normaal blijf lekker binnen
op die weerkaart hierboven kun je zien hoe het net ff voor 1 uur waaide door het land heen...daar zie je wel op dat het in verschillende delen van het land toch wel iets minder is...
Het waait hier als een idioot. Net even de honden uitgelaten en mijn herder liep te springen in de wind. Die vindt het wel grappig geloof ik. Ik niet zo moet vanmiddag nog werken. Niet zoveel zin maar denk dat ik moet. Ga wel lopend naar mijn werk. hahaha. Liefs Lydia
ik heb de boodschapjes gedaan gelukkig had ik de wind niet recht vooruit maar had hem in de rug moet je wel flink bijremmen anders vlieg je hard vooruit.
dat is ook mijn voordeel zit net achter de computer komt mijn ventje ook binnen hij moest vandaag beton storten maar dat ging ook niet alleen een nadeel hij werkt voor zichzelf en krijgt dus nu geen geld binnen maar ach een dagje vrij is ook wel eens een keer leuk. kan ik zelf ook wat vroeger naar mijn werk en ben ik vanavond lekker thuis
nou hier in denhaag is het ook storm,niet normaal een bouw keet in mijn straat is compleet omgewaaid en toen ik mijn jongste dochter ging ophalen mochten we onze kinderen vanmiddag thuis houden... ik moet er alleen nog om 5 uur even uit maar dan kan ik met de auto, vanmiddag was ik lopen maar moest me soms gewoon vasthouden anders had ik weg gewaaid ik hoor hier ook continu brandweer en politie auto`s rond rijden, bah! manlief is op het ogenblik aan het bouwen in een parkeergarage ondergronds dus ben wel blij dat tie vrij veilig zit...
Er is een verkeersalarm uitgegeven, dat is de eerste voor rijkswaterstaat! Ze verwachten echt verschrikkelijk weer tijdens de avondspits. Dus bel je baas af en blijf thuis...en bel je mannetje dat ie direct naar huis moet komen. In het noorden van het land schijnt het het ergst te worden.... laat ik daar nou wonen Tis net wat Gerrina zegt....je baas kan je niks verplichten met zo'n alarm!
vind het best eng hoor die storm,en het gaat steeds harder... ik hoef gelukkig de deur niet uit. hier hoor ik ook iedere keer sirenes
M'n man is net naar z'n werk. Tot 11 uur vanavond. Hij zit bij de politie, dus zal wel een aantal storm probleempjes gaan meemaken.
Zometeen enkel ff vlot de kids van school halen, en dan zien we wel of we nog naar zwemles gaan straks, anders maar een keertje niet, gaat ze dinsdag maar weer..... de wind staat ook precies op mijn achterramen zeg tis af en toe net alsof ze zo ieder moment eruit geblazen kunnen worden.... tis ook niet zo vreemd zie ik nu, nu staat de wind op 23.7 waar wij zitten.. @ moes, van het knmi http://www.knmi.nl/actueel/
Mijn moeder is alweer op de terugweg, gestrand in de regio Utrecht, nu weer terug zien te komen in Amsterdam.... En als het morgen nog zo is werk ik morgen ook vanuit huis!
Bij mij is net een plankje van de muur afgewaaid. Gelukkig op het balkon en niet door mijn ramen heen
Ik moet straks nog werken, van 15.00 uur tot 23.00 uur...... Ik werk in het ziekenhuis, kan moeilijk thuis blijven Liefs An
mijn man werkt in amsterdam en hij rijdt zelf dus hoop dat hij rond 4 goed thuis komt. Ik vind dit weer altijd eng als hij moet rijden
@An: hoop dat je niet te ver hoeft te reizen... Ik woon in Amsterdam en werk in Bunnik bij Utrecht maar gelukkig dus wel de mogelijkheid om vanuit huis te werken