Waarschuwing: Zware storm op komst

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 17 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    mijn man was om 17.00 uur eindelijk thuis. Hij moest vanavond nog weg, maar ik weet niet of ie dat nu nog gaat doen

2. Niet meer actief

Ik vind het ongelofelijk onheilspellend weer. Ik woon op 3 hoog en heb af en toe het idee dat mijn ruiten er uit gaan klappen door de wind. Ik hoop maar dat het rustig blijft :(

3. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Ben blij dat ik thuis ben zeg, was vanmorgen met de fiets naar mijn werk gegaan. Blij toe...
    Mijn man moet uit Amsterdam komen met de trein. Maar die rijden niet meer. :S Als het goed is komt die thuis met een collega die heeft de auto.

4. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Op de hoek van de straat is een metershoge boom (ik denk conifeer) omgewaaid. Gelukkig in de tuin zelf, niet op de weg.
    Verder wat omgewaaide dingetjes, niks ernstigs.
    Ik heb net 2 schuttingen met touw vastgezet, want die begonnen los te raken.

5. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    owjee al 3 dakpannen van ons dak.. nu gaat de rest vast ook mee.. :confused:

6. Female

Female Niet meer actief

rijden de treinen niet meer?

7. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    nee, de treinen rijden zo goed als niet meer.ZE hebben ook een verklaring uit gegeven dat iedereen een overnachting moet regelen of met anderen moet meerijden

8. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Hier liggen er al 2 schuttingen in de tuin... wordt nog wat om dat weer op zijn plek te krijgen, zucht

9. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    HELP :confused: er is net een stuk afwerk lat van ons kozijn van de slaap kamer los gerukt en slaat nu kei hard op de pannen en op het plat dak.ik zag dat er al een schuurtje in het dak zat. maakt niet uit want mijn mannetje is dakdekker.

10. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Mijn man kan ook van zijn werk af in hilversum niet met de trein terug naar huis,
    gelukkig belde hij net en zit hij in de bus maar een veilig gevoel geeft het me niet echt hij moet namelijk best wel een stukje door de polder om naar Almere te komen :cry:
    Ik ga juichen als hij veilig en wel ons huisje binnen stapt!

xxx jet

11. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Oei Fempje... :(

Ik hoor net dat er 2 doden zijn gevallen. :(
    STraks gaat de storm draaien en verwachten ze dat er nog meer dingen omwaaien.

12. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik kom net terug van mijm werk.

De straat ligt eerlijk waar bezaaid met dakpannen.

Onderweg lag een een dak van een schuur ofzo langs de weg.

Ik kwam langs een huis waar de brandweer en de politie bezig waren een boom uit een dak te verwijderen.

En ik had soms echt moeite om mijn stuur recht te houden. Brrr, ik ben blij dat ik nu lekker thuis ben...

13. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Hoorde net op het nieuws dat je voor meer info op www.crisis.nl kan kijken.

En wat een spits....pffff!

14. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Hoorde net dat er nog 1 dode gevallen is :(
    op het journaal op net 1

15. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Wat ben ik blij dat ik niet naar m'n werk ben gegaan. Helaas voor mij is dat ik nu wel morgen om 04.45 moet opstaan om het alsnog te doen :evil:

16. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Pfff, ik woon in het hoge noorden en wij zijn de dans prima ontsprongen, wat regen en wind maar verder niet veel. wij hadden zelfs nog een paar uurtjes een mooie opklaring, maar wij krijgen het vanavond, dan draait de wind en krijgen we windkracht 10/11...
    Het begint nu al,
    Mijn vriend moest werken vanavond maar heeft gemeld dat ie niet komt, en daar ben ik heel blij om. Hij is taxichauffeur, en ik vind het een enge gedachte dat hij rijdt en er kunnen bomen omwaaien, moet er niet aandenken, brrr.

17. lykel

lykel Actief lid

26 okt 2006
    337
    0
    0
    dordrecht
    nou ik ben gelukkig weer veilig thuis wat een weer even naar mijn werk op en neer. want moest snel weer thuis komen want bij mij schoonouders is hun boom omgevallen op hun schutting de buren en die er naast ben blij dat het niet op hun huis is. maar mijn vriend moet nu even die boom opruimen want mijn schoonvader staat vast op de A4 dus eer dat hij in dordt is zijn we wel een tijdje verder.

18. Ik hoorde het ook...vreselijk....

@ Mieke: de site doet het bij niet hoor.

19. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

ja wij wonen ook 3 hoog en das waar van je ramen mijn buurman loopt steeds hier alles te checken hier in onze flats 8)

20. Oei, ik heb maar snel een zaklamp opgezocht, want het licht begon helemaal te knipperen...
    Ben nu echt bang...
    Zit nu in mn oppie in een vreemd huis...

Deel Deze Pagina